אתר החרמון משיק בימים אלו פורמט חדש של אתגר בריחה בעקבות נסיכת הקרח. על המשתתפים למצוא את הנסיכה לפני שהכתר שלה יימס בחום אוגוסט הלוהט. הרמזים נמצאים בתפאורה הטבעית של ההר ולרשות המשתתפים עומדת שעה אחת בלבד. אם חיפשתם מה לעשות עם הילדים בחופש, יש פתרון.

שירי פריאנט

 

בישראל כבר קיימים עשרות חדרי בריחה שאימצו את הטרנד הלוהט. אתר החרמון עלה על הגל והשיק פורמט חדש של אתגר בריחה בהר הכי גבוה בארץ.

 

חדר בריחה הוא משחק בריחה מציאותי בו אנשים ננעלים יחד בחדר עם משתתפים אחרים. הם צריכים להשתמש בחפצים שונים הנמצאים בחדר כדי לפתור סדרה של חידות, למצוא רמזים ולפענח צופנים. כל זאת על מנת להימלט מן החדר תוך 60 דקות בלבד.

 

אתר החרמון פיתח פורמט חדש של חדר מילוט בו המבקרים יחשפו לסוד השמור מזה שנים. המשתתפים במשחק יאלצו למצוא את נסיכת הקרח לפני שהכתר שלה יימס בחום אוגוסט הלוהט. 60 דקות  עומדות לרשות המחפשים, כדי לאתר את הרמזים שהשאירה הנסיכה אחריה. תוך כדי החיפושים ייפגשו המשתתפים עם המלך ומלכת הקרח,  עם גולש סקי שמחפש את מדרונות השלג ועם שוליית המלך שבזמנו החופשי חוקר את פרפרי החרמון, אשר בידיהם נמצאים רמזים שהשאירה הנסיכה. כל דמות, חפץ וסימן יכולים לספק רמז. הרמזים נמצאים בתפאורה הטבעית של ההר והמשחק על זמן. 60 דקות בלבד ידרשו לאתר את הרמזים שיובילו למציאת הנסיכה, לפני שכתר הקרח יימס לעד.

 

הפעילות המאתגרת תתקיים מדי יום במהלך חודשי הקיץ בחרמון והיא מותאמת לכל בני המשפחה. אתגר הבריחה יתקיים במרחב בית הספר לסקי ויתבסס על שימוש בסמארטפונים האישיים של המשתתפים, בתוספת אביזרים טכנולוגיים שימתינו במתחמי הפעילות המפוזרים בשטח. בכל תחנת משחק תמתין תיבת עץ הנעולה במנעול דיגיטאלי, שאת הקוד שפותח אותו יש לפענח כחלק ממשימות המשחק. בתוך תיבת העץ ימתינו רמזים. בין המשימות: פאזל גדול שיש להרכיב  נכון בכדי לגלות רמז, צילום משפחתי בחזית  מסך ירוק וקבלת תמונה בה יופיע הרמז במקום המסך, צפייה בקטע וידאו באמצעות משקפי vr, הזזת חלקיקי מתכת באמצעות מגנט והמחזת קליפ משפחתי לשיר “מלכות החרמון”. בכל תחנת משחק נחשפים לעוד חלק מהעלילה ומלקטים עוד רמז שיעזור בסיום. עם ליקוט כלל הרמזים, ניתן יהיה לפענח את קוד המשחק.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn