שיתוף פעולה בין הנהגת העיר, מערכת החינוך והנהגת ההורים העירונית בקריית שמונה

 

בישיבה שהתקיימה בשבוע שעבר באולם המליאה של עיריית קרית שמונה, הוחלט על הקמת פורום קבוע בו יהיו חברים מנהלי בתי הספר, הנהגת ההורים העירונית והנהגת העיר. בישיבה השתתפו ראש העיר, מנכ”ל העירייה, הממונה על החינוך, מנכ”ל העירייה,  מ”מ מנהלת אגף החינוך, מנהלי בתי הספר בעיר והנהגת ההורים העירונית. במהלכה, הוצגו יושבי הראש של בתי הספר בעיר. ראש העיר ניסים מלכה ברך את נציגי ההורים החדשים והממשיכים על עבודתם המסורה למען החינוך בעיר ובהתנדבות מוחלטת. “העשייה החינוכית והחברתית שלכם ראויה למלוא הערכה. אני מברך על הקמת הפורום ורואה בו חלק חשוב בכל התהליכים שמתרחשים בעיר. אני מתכוון להיות שותף פעיל לפורום הזה כדי שיסייע לנו בקבלת החלטות ובקביעת מדיניות. יושבים כאן אנשים שמייצגים את כל העיר וחשוב לי לשמוע את כולם ולמעשה להביא את השטח אל השולחן בו מתקבלות ההחלטות”.

 

 

מנהלות בתי הספר אמרו בישיבה: “אנחנו מברכים על הקמת הפורום ועל הישיבה המשותפת סביב שולחן אחד. המעשה החינוכי מתחיל באנשים ואנחנו מצפים להיות שותפים לישיבות קבועות של הפורום החדש במטרה להמשיך ולהצעיד את מערכת החינוך שלנו לשיאים חדשים”.

 

 

במהלך הישיבה קרא להורים מנכ”ל העירייה אשכול שוקרון, לייצר תהליך עבודה מסודר וליצור שיח תרבותי וראוי על מנת לשמש דוגמא לילדינו. סיגל כהן, מ”מ מנהלת אגף החינוך, אשר יזמה את המפגש הוסיפה ואמרה כי היא רואה חשיבות רבה בשיתוף ההורים בקבלת ההחלטות: “יש לנו מטרה משותפת והדרך לעשות זאת היא רק בשיח פתוח ומכבד”.

 

 

 

בסיום המפגש סוכם כי הפורום יתכנס באופן קבוע במטרה להוביל לעשייה חינוכית משותפת.

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn