זוהי השנה הרביעית, בה צוות משרד דקן הסטודנטים במכללה האקדמית תל-חי, ביחד עם אגודת הסטודנטים מקיימים אירוע הוקרה לסטודנטים וסגל מרצים ומנהלה משרתי מילואים.

 

באירוע לקחו חלק  כ- 340 סטודנטים וסטודנטיות, שהוזמנו לפתיחה החגיגית. אנסמבל תל-חי, הופיעו במחרוזת שירי צבא, ולאחריה הוקרן סרטון של הסטודנטים והסגל בשירות מילואים ואומנים, כמו: משה פרץ, אורנה דץ, דודו אהרון, קובי אפללו ואחרים, המברכים את הסטודנטים ומודים להם על השירות והתרומה למדינה.

 

מנכ”ל המכללה, אלי כהן בירך את הסטודנטים המשרתים במילואים ואמר כי: “לצד מצוינות אקדמית, למכללה האקדמית תל-חי  חשובה מאד החברה והקהילה בה אנחנו חיים, הרצון להפוך לחברה טובה יותר נמצא ב DNA שלנו. משרתי המילואים הם דוגמה לאנשים שתורמים ומשפיעים בחברה שלנו, אנשים שבוחרים לשרת במילואים בתקופות הכי לא נוחות ועושים זאת ללא היסוס ובמוטיבציה גבוהה. על כך באנו להוקיר ולומר לכם תודה רבה”.

 

האירוע נחתם במופע על חושי וסטאנדאפ של האומן שימי אטיאס, שהפתיע במופע מתעתע ומצחיק. מהמכללה ציינו כי המסורת בתל- חי לציין את תרומתם ולפנק אותם בערב, שכולו מוקדש להם, היא מסורת חשובה שתמשיך גם בשנים הבאות.

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn