עבד אל פתאח טורק הוא נצר למשפחה המתגוררת בכפר ריחניה מאז היווסדו. בקואופרטיב הוא עובד כנהג משאית, אבל חולם על רכב ממונע אחר: “החלום האמיתי שלי הוא לראות ‘הארלי דייוידסון’ גדול אצלי בחנייה”

 

 

עבד אל פתאח טורק, העובד בקואופרטיב הגליל העליון של החברה לפיתוח הגליל מזה 22 שנה, נולד וגדל בכפר הצ’רקסי ריחניה. טורק בן ה-51, נשוי ואב לשלושה, הוא נצר למשפחה ותיקה המתגוררת בכפר מיום היווסדו, לפני 140 שנה.

טורק, העובד כנהג משאית בקואופרטיב, זכה למה שכולנו מייחלים לו- לאהוב את שגרת יומו. “אני אוהב את העוצמה של המשאית, את הנסיעות ואת ההזדמנות להכיר אנשים בכל רחבי האזור והארץ, וליהנות מהאנשים שאני עובד איתם, כי הקואופרטיב הוא משפחה אחת גדולה”.

מלבד הנסיעה השגרתית במשאית, טורק הוא חובב אופנועים לא קטן. “אני אוהב אופנועים קלאסיים. היה לי אופנוע, אבל החלום האמיתי שלי הוא לראות ‘הארלי דייוידסון’ גדול בחנייה שלי”.

 

טורק הגיע אל הקואופרטיב בגיל 29. “פה גדלתי ופה התפתחתי. חלק גדול מהחברים שלי עובדים פה. האווירה הנעימה והיחס הטוב הופכים את הקואופרטיב למקום שנעים לעבוד בו. כצ’רקסי, תמיד קיבלו אותי ומעולם לא נתנו לי להרגיש שונה. זה גורם  לי לחוש שייכות גדולה”.

בקואופרטיב של החברה לפיתוח הגליל אומרים, כי במהלך השנים הפך טורק לחלק בלתי נפרד מהנוף האנושי במקום. עוד ציינו, כי בשנים האחרונות עובד טורק בעיקר בהובלת דלק, עבודה הדורשת אחריות רבה. “טורק מפגין מקצועיות, מסירות ואחריות במשימות המורכבות שהוא נדרש לבצע, מהווה מודל ודוגמא אישית לסביבה, ומבצע הכל על הצד הטוב ביותר”, אומרים מנהליו. בקואופרטיב אף מדגישים את הפרפקציוניזם והחריצות הנטועים בטורק ומציינים כי הלקוחות מולם הוא עובד מעריכים אותו ושמחים לראות אותו מגיע עם המשאית הגדולה.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn