בשבוע שעבר, רגע לפני החג, כיבדו אותנו בנוכחותם הרמטכ”ל לשעבר בני גנץ ומפכ”ל המשטרה רוני אלשיך, בשני אירועים שונים, כאורחי המועצה.

באירוע הראשון, חברי יחידת חילוץ והצלה מבואות החרמון התכנסו כמיטב המסורת להרמת כוסית חגיגית לכבוד החג, אלא שהפעם הפתיע אותם ראש המועצה בני בןמובחר והגיע יחד עם אורח מכובדמפכל המשטרה מר רוני אלשיך שבא לראות ולהכיר מקרוב את היחידה.

מפכ״ל המשטרה הגיע יחד עם מפקד מחוז הצפון, אלון עשור להיכרות מעמיקה עם השטח ובמסגרת הביקור הוצגו בפניו תחומי העיסוק, העשייה והציוד של יחידת חילוץ והצלה מבואות החרמון. המפכל התרשם מנכונות הצוות, מהיכולות, מהציוד המקצועי ומוכנות היחידה למצבי חילוץ מהרס ומתן מענה רפואי באירועים רב נפגעיםעוד אמר המפכל כי שמע על פועלה של היחידה וכי הוא מבין את הצורך של יחידה כזו באיזור הצפון.

עוד אורח נכבד היה הרמטכ”ל לשעבר, רב אלוף בני גנץ.  גנץ נכח באזכרה השנתית לחללי נבי ישע שהתקיימה במצודת כח. בסיום האירוע, הגיע גנץ לסיור עם ראש המועצה, בני בןמובחר, שהציג בפניו את ההתפתחות והשינויים שחלו במתחם המועצהבןמובחר שיתף בסיור בתוכניות הפיתוח הנוספות והציג בפניו את המרכז ההידרותראפי וחדר הכושר. גנץ, שהמועצה הייתה קרובה לליבו, התרשם מאוד ושמח לראות בכל ביקור את הפיתוח והצמיחה של המועצה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn