לאחר השלמת בדיקת המסמכים שהגישו החברות שנגשו למכרז בתחילת השבוע, נפגש ראש העיר ניסים מלכה עם מנהל בית החולים “רבקה זיו” בצפת, ד”ר סלמאן זרקא, בנושא המוקד הרפואי | דובר העירייה: “מייד לאחר ההחלטה על החברה הזוכה במכרז להקמת המוקד הרפואי החדש, נקיים מסיבת עיתונאים בין כל הגורמים, כולל מנהל בית החולים רבקה זיו בצפת, ונדווח לציבור על הסיכומים שהושגו”

השבוע נסגר מכרז הפעלת המוקד הרפואי המשודרג בקריית שמונה ואתמול נפתחו את ההצעות שהוגשו. שתי חברות הגישו הצעות – חברת “יד להחלמה” ו”ביקור רופא”.

החל מהבוקר היועץ המשפטי של העירייה אריאל בר יוסף ומ”מ סגן ראש העיר ד”ר בוריס סידליקובסקי מבצעים בדיקה של המסמכים שהוגשו על ידי החברות ובימים הקרובים תוגש המלצתם לוועדת המכרזים של העירייה כדי לקבל החלטה על החברה הזוכה.

בתחילת השבוע נפגש ראש העיר ניסים מלכה עם מנהל בית החולים “רבקה זיו” בצפת, ד”ר סלמאן זרקא, בנושא המוקד הרפואי. בפגישה נכחו יו”ר אשכול מזרחי וראש מועצת גולן אלי מלכה, מנכ”לית האשכול נורית צור, מ”מ וסגן ראש העיר ד”ר בוריס סידליקובסקי, מנכ”ל החברה הכלכלית דני קדוש וגזבר העירייה בני קונפורטי.

בפגישה דנו בעיקר בשיתוף הפעולה של בית החולים “זיו” בצפת עם המוקד הרפואי החדש שיקום בקריית שמונה.

“הפגישה הייתה טובה מאוד ויש בה בשורה גדולה לתושבי קריית שמונה והצפון”, אמר ראש העיר ניסים מלכה.

דובר העירייה: “בשלב זה לא ניתן למסור פרטים על הסיכום שהושג בישיבה, אולם מייד לאחר ההחלטה על החברה הזוכה במכרז להקמת המוקד הרפואי החדש, נקיים מסיבת עיתונאים בין כל הגורמים כולל מנהל בית החולים רבקה זיו בצפת ונדווח לציבור על הסיכומים שהושגו”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn