נראה כי עתירת מועמדי הליכוד כנגד מינויו של ראש העיר מלכה תדחה  לאחר סקר שנעשה בהסכמת הצדדים.

וועדת ההיגוי העליונה של תנועת הליכוד ממליצה שוב כי ראש עיריית קריית שמונה ניסים מלכה יהיה מועמד הליכוד לראשות העיר בבחירות הקרובות ללא פריימריז.

כזכור, בחודש אפריל 2018 קבעה וועדת ההיגוי העליונה כי ניסים מלכה יהיה מועמד הליכוד לראשות גם בבחירות הקרובות שייערכו בחודש אוקטובר 2018, זאת בהסתמך על סקר שהזמינה תנועת הליכוד ובו זכה ראש העיר ניסים מלכה באחוזי תמיכה גבוהים.

החלטת וועדת ההיגוי העליונה של תנועת הליכוד לא מצאה חן בעיני חלק מחברי התנועה שהגישו עתירה לבית  הדין העליון של תנועת הליכוד בדרישה לבטל את החלטת וועדת ההיגוי העליונה של תנועת הליכוד מאחר ולדבריהם סיכוייו של ניסים מלכה להיבחר שוב לתפקיד הם אפסיים.

 

ביום 30 למאי 2018 התכנס בית הדין העליון ובהסכמת העותרים הוחלט לקיים סקר דעת קהל נוסף כדי לבדוק את סיכוייו של ראש העיר קריית שמונה ניסים מלכה מול שאר המועמדים חברי תנועת הליכוד.

ממצאי הסקר תמכו בהחלטת וועדת ההיגוי העליונה לפיה ניסים מלכה ראש העיר קריית שמונה הוא בעל הסיכויים הטובים מבין חברי הליכוד האחרים לנצח בבחירות לראשות העיר קריית שמונה.

לאור תוצאות הסקר החליטה וועדת ההיגוי העליונה להתיר על כנה את המלצתה לפיה הליכוד יתמוך במועמדותו של ראש העיר המכהן ניסים מלכה לכן בקריית שמונה לא תתקיימנה בחירות מקדימות למועמד הליכוד לראשות העיר.

מתשובת הוועדה, שעליהן מצטרף הסקר האחרון, עולה כי ניסים מלכה הוא בעל הסיכויים הטובים ביותר לזכות בבחירות לראשות העיר וכי אין לחברי התנועה האחרים מקריית שמונה סיכויים טובים יותר להיבחר לראשות העיר.

“לאור האמור לעיל בית הדין הנכבד מתבקש לדחות את העתירה” כותב  היועץ המשפטי של תנועת הליכוד לבית הדין העליון של התנועה.

מקורבי ראש העיר קיבלו בסיפוק רב את הודעת תנועת הליכוד ואת תוצאות הסקר, “יבוא יום וכל חורשי המזימות ייכנסו לחורים שלהם, כל מרעילי הבארות לא בוחלים בשום אמצעי כדי להפיץ את תורת הרוע שלהם, הם מומחים גדולים בהקלדה על המקלדת אך הציבור בקריית שמונה מאס בהם ושברירי האחוזים שהם מקבלים בסקר מראה מה בדיוק חושב עליהם הציבור”, מסרו מקורבי ראש העיר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn