בטקס מרגש שהתקיים לאחרונה במסגרת כינוס חבר הנאמנים ה- 21 של המכללה האקדמית תל חי הוענק אות יקיר המכללה האקדמית תל חי לנשיא המכללה לשעבר פרופ’ יונה חן ולמרצה והחוקר פרופ’ גדי דגני.

פרופ’ יונה חן, הינו מדען מן השורה הראשונה בעל שם בינלאומי בתחומי החקלאות, איכות הסביבה ומים.
פרופ’ חן יצר שילוב בין מחקר ברמה גבוהה מאוד להכשרה של מדענים צעירים והמערך היצרני בחקלאות העולמית.
בין השנים 2015- 2009 כיהן פרופ’ חן כנשיא המכללה האקדמית תל חי ובמחצית השנייה של התקופה כיהן גם כיו”ר הוועד הארצי של נשיאי 21 המכללות הציבוריות בישראל. העשייה הנמרצת של פרופ’ חן לא חדלה מלהתקיים עם תום כהונתו והוא  ממשיך לקדם ולפתח את מכללה האקדמית תל חי בזירה הפילנתרופית ולוקח חלק חשוב בסיוע לפיתוח ולגיוס משאבים עבור פרויקטים שונים לטובת חיזוקה של המכללה. על כל אלה ועוד הוענק לפרופ’ יונה חן אות יקיר תל חי.

פרופ’ (אמריטוס) גד דגני, איש הגליל בכל רמ”ח אבריו, יזם בנשמתו ואיש בעל חזון, חוקר, מדען ומרצה, מורה ומחנך. ממקימי ומייסדי המכללה האקדמית תל חי ומכון המחקר מיגל. בראשית שנות התשעים הגה את התכנית לחוג לביוטכנולוגיה, החוג למדעי הסביבה ותכנית מחשבים שהיוו את הבסיס להקמת המכללה האקדמית תל חי.
פרופ’ דגני עמד בראש החוג לביוטכנולוגיה ומדעי הסביבה בין השנים 2001 – 1999 ובראש החוג למדעים וטכנולוגיה של המכללה בין השנים 2003 – 2000 שהפך לאחר מכן לפקולטה למדעים וטכנולוגיה. פרופ’ דגני שותף בהקמת החוג למדעי התזונה ופיתוח התוכנית פורצת הדרך לתואר השני המחקרי והנלמד בביוטכנולוגיה. פרופ’ דגני אף כתב את תכנית החוג למדעי החי. במסגרת התפקידים הרבים בהם שימש לאורך עשרות שנות פועלו, פרופ’ דגני שקד במחויבות, באומץ ובנחישות השמורים לבעלי חזון, למען חיזוק המכללה והאזור. על תרומתו יוצאת הדופן לקידום המדע והמחקר בגליל, העניקה לו המכללה את אות יקרי תל חי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn