ביום רביעי השבוע (10/9) הוענק אות הנשיא לגברת שרון ורדי שמיר מעמותת עלם “הפוך על הפוך” קריית שמונה. אות הנשיא הוענק השנה לאזרחים וארגונים שפעלו למען שיפור ההתמודדות של כולנו עם משבר הקורונה, וכן למתנדבים שפעלו לשיקום, טיפול וחינוך בקרב אוכלוסיות המעגל העבריינות.

צילום: עמוס בן – גרשום, לע”מ

מבית הנשיא נמסר: “הענקת האות הייתה הדרך שלנו לומר לכם זוכים וזוכות יקרים – תודה.  תודה על האכפתיות ועל הנתינה, תודה שהחלטתם להישיר מבט ולנקוט בפעולה, ותודה שרתמתם רבים כל כך לעשייה החשובה שלכם. היו ברוכים”.

בן שאול מנהל “הפוך על הפוך” עמותת עלם סניף קריית שמונה: ” שרון ללא ספק הינה דוגמת מופת למסירות והתמדה, שרון מתנדבת בעמותת עלם מזה 20 שנה, בכל יום ראשון (למעט מקרים נדירים של חולי או אירועים משפחתיים) שרון מגיעה למרכז הנוער ובמשך 5 שעות פעילות, מעניקה לבני הנוער את זמנה, חכמת חייה ואת ליבה. שרון מאתרת ומייצרת קשרים משמעותיים עם בני נוער ותורמת רבות להתבגרותם הן במובן האישי והן במובן החברתי. מן הראוי לציין כי ישנם מאות בני הנוער ששרון ורדי היתה אבן דרך, מקור תמיכה וכוח,  דמות בוגרת ומטיבה וחלק משמעותי בתקופת גיל ההתבגרות שלהם”.

שרון ורדי שמיר: “התחלתי השנה שנה מספר 21 בהפוך על הפוך ומה שמחזיר אותי כל פעם זה הילדים המדהימים והצוות הנפלא שמגיע. אני מאוהבת במקום בילדים ובמטרה. עושה זאת מתוך אהבה ולא משום מטרה או סיבה אחרת”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn