אשכול גליל מזרחי נערך לפתיחת ענף התיירות עם מיזם לקידום תיירות הפנים והתרבות בגליל ובגולן. האתר יכלול פלטפורמה לפרסום אירועי התרבות באזור, כדי לאפשר לתושבים להיחשף להיצע התרבותי ולהעצים את התרבות המקומית. באמצעות האתר ניתן יהיה לקבל מידע על הופעות, תערוכות, הצגות, הרצאות, פעילות תרבותית ברשויות ובגופים פרטיים. בנוסף האתר יכלול מידע על כ – 300 מסלולי טיול באזור שנכתבו על ידי מדרשת קשת יונתן ויהוו מאגר מידע יוצא דופן עבור מי שמתכנן טיול בגליל ובגולן. השקת הפעילות צפויה בקיץ, בכפוף לשיקולים בהתאם להתפתחות משבר הקורונה ולפתיחת ענף התיירות.

במסגרת המיזם האזורי יעלה קמפיין ארצי לתיירות ולתרבות בגליל ובגולן, עם שיווק ופרסום במדיות החברתיות, שיפנה לאתר אינטרנט תיירותי אשר יאגד את ההיצע של אטרקציות תיירות ותרבות במרחב. האתר מושתת על מערכת ניהול עסקית שמאפשרת רכישה וניהול הזמנות, אפשרות ליצירת חבילות, ודף עסקי.

ראש מועצה מקומית קצרין, דימי אפרצב מוביל את מיזם התיירות והתרבות באשכול גליל מזרחי אומר כי, התיירות מהווה ענף פרנסה מרכזי לתושבי האזור וראשי הרשויות רואים בו מנוע צמיחה כלכלי ולכן החליטו לייצר תכנית אזורית באמצעות האשכול. “המטרה שלנו היא לחזק את המותג התיירותי גליל גולן בדגש על עונות התיירות החלשות יותר וימי אמצע השבוע בהם אתרי הלינה והאטרקציות אינם מלאים”.

מנכ”לית אשכול גליל מזרחי נורית צור רבינו: “הגיע הזמן שגם לתרבות תהיה פלטפורמה אזורית. מסביבנו יש שפע של תרבות מקומית אבל תושב קריית שמונה לא יודע איזה הופעות יש בחצור ובצפת, והללו לא מכירים את שפע התרבות באזור הגליל העליון ומבואות חרמון וכך הלאה. בנוסף ניצור חיבור בין התיירות לתרבות ונעצים את ההנאה מהשהות כאן בגליל ובגולן. עסקי התיירות יקבלו פלטפורמה עסקית דיגיטלית עם אפשרות להזמנת האטרקציה, לרכישה וסליקה מתוך האתר ישירות. הם ישווקו לצד האטרקציות הגדולות שמהוות עוגן תיירותי לאזור ויהיו חלק מהמותג גליל גולן שיקבל גם חשיפה תקשורתית גדולה במסגרת המיזם. יתר על כך, החיבור בין תיירות לתרבות הוא מתבקש ומייצר כוח למשיכת תיירים”

קרן אור עזרא, מנהלת אגף פרויקטים באשכול: “בשלב זה הצטרפו כ 150 אטרקציות תיירותיות למיזם ובימים הקרובים יועצי התיירות של האשכול יחתמו עמם על הסכם ההתקשרות, ותיירנים שעדיין לא נרשמו למיזם מוזמנים להצטרף באמצעות טופס ההרשמה שמפורסם בעמוד הפייסבוק של האשכול, טרם עליית האתר לאוויר ותחילת הקמפיין הארצי”.

סיוון צרפתי אור, רכזת פרויקט התיירות באשכול. “החידוש הגדול הוא מערכת הניהול העסקית שתאפשר לנו גם לייצר חבילות וכרטיס אזורי ולכל עסק לשווק את עצמו גם בפלטפורמות הדיגיטליות”.

יו”ר אשכול גליל מזרחי וראש המועצה האזורית מבואות החרמון, בני בן-מובחר: “הפעילות האזורית היא כוח, שמשלב יחד את הרשויות והעסקים כשלם שגדול מסך חלקיו. התיירות והתרבות הן מרכיב מהותי בחיי התושבים גם בהיבט הכלכלי וגם בחברתי  ואנו שמחים לצאת לדרך עם פרויקט שמעצים את בעלי העסקים בתחום”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn