עירוני קריית שמונה חוזרת מהפגרה מעודדת משבוע קודם 0 אחרי ניצחון
החוץ על בני יהודה, רוצים בקריית שמונה המשכיות ביום ראשון מול מכבי תל אביב ב-20:00 0 במשחק אימון מול הפועל טבריה מליגה א’ ניצחה קריית שמונה 0-3

עירוני קריית שמונה חוזרת לליגה מעודדת לאחר פגרת הנבחרת. ניצחון החוץ מול בני יהודה סיפק מנת חמצן למאמנה הטרי של הקבוצה בני בן זקן, ובעצם לקבוצה העירונית.
מול מכבי תל אביב סביר להניח שזה יהיה אחרת. הגם שמדובר בקבוצה נוחה לקריית שמונה, מכבי תל אביב מכוונת לראשות הטבלה ולאליפות ומשום הסגל היקר והרחב, ניתנת לה העדיפות על הנייר בלבד. הקבוצה העירונית אוהבת את המפגשים מול מכבי תל אביב, ובדרך כלל הצהובים הם המודאגים על סמך העבר.
בן זקן עבד השבוע במרץ. הוא והצוות המקצועי השלימו פערים, תיקנו ליקויים עד כמה שניתן. הכל כדי להגיע מוכנים למכבי.
ביום שלישי קיימה הקבוצה העירונית משחק אימון מול הפועל טבריה מליגה א’, הבדלי הרמות ניכרו למן הפתיחה. לא בכדי הוליכה הקריה במחצית 0-3. את השער הראשון כבש הטברייני, החלוץ שלומי אזולאי, ובשני התכבד אחמד עבאד בתקווה שהשער הזה יחזיר אותו לאיתנו הראשון. דידיה ברוסו כבש את השלישי.
בחצי השני שלח בן זקן את הצעירים בחבורה מתוגברים בפרירה וז’טאי, בעוד שהמיועדים לפתוח מול מכבי תל אביב צפו מבעד הספסלים בחבריהם.
שלומי אזולאי הקשר שסובל ממתיחה קלה במפשעה לא שותף אך הפיזיוטרפיסט צפוי להכשירו עד למשחק, קאסיו פרננדז שפרש בחצי עטף את שוק רגלו בקרח, אך אל דאגה מול מכבי הוא צפוי לפתוח. אופיר טקיאר ובר הלל, שניהם תושבי קריית שמונה שותפו בחצי השני ולאור הדקות הטובות שנתנו הם צפויים להשתלב במהלך העונה, אצל בן זקן. מס שפתיים סיפק לנו מוטי איווניר באשר לשילוב כוחות מקומיים. ובפועל? מאומה. בטוחני שקריית שמונאי כמו בן זקן שחש על בשרו את ההעדפות הבלתי אובייקטיביות כשחקן יאפשר ויחזק את מעמדם של המקומיים שנותרו ואת אלה שעזבו בעל כורחם.xxxx

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn