פתיחתו המחודשת של בית ותיקי הגליל החלה עם טנא מפנק לחג השבועות, אשר הגיע עד הבית, בליווי התרגשות גדולה. לאחר תקופת הקורונה, בה העניק הבית מענים חלופיים – קשר טלפוני, ערכות קשר ופעילות, מערך שידורים יומי ענף ועשיר, ביקורי בית והפעלת קבוצות קטנות במרחבי הקיבוץ, בית ותיקי הגליל ישוב אט אט לפעילות מלאה. מרכז היום יחל לפעול בתאריך 7/6.

צילום: מועצה אזורית הגליל העליון

פעילויות עמותת ותיקי הגליל חוזרות בכפוף להנחיות משרד הרווחה והוראות משרד הבריאות בנוגע לשמירת כללי ההיגיינה, הקפדה על חבישת מסיכות, שמירת מרחק, מדידת חום ומילוי הצהרת בריאות. לצד הפעילות המתחדשת, יימשך מערך השידורים והלמידה מרחוק. כמו כן, פעילות המועדונים בקיבוצים עובתה ורכזות המועדונים חידשו את המפגשים החברתיים.

מירי קקון, מנהלת בית ותיקי הגליל: “אחרי תקופה ממושכת ומאתגרת של מתן שירותים חלופיים עד הבית, הכרנו את הדרך אל הבית שלכם. פיתחנו מענים רלוונטיים לשהות בבית ועשינו יחד אתכם מאמץ רב לנצל את המירב ומהמיטב מהתקופה. למדנו מכם על כוח ההסתגלות וכושר המסוגלות ויחד צלחנו את האתגר. ועכשיו, בהתרגשות גדולה, אנו שבים ופותחים את בית ותיקי הגליל לפעילות, למפגש, ללמידה ולחוויות יום משמעותית. מחכים לכם בבית עם מזגן וגעגוע. בואו!”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn