צילום: פרטי

בעקבות התערבות עיתון מידע 8 נפתרה בעיית הביוב בשכונת יובלים ע”ש אברהם אלוני. המקרה החל עוד אתמול (ראשון). היום (שני) נפתרה בעיית הביוב שהייתה בכביש 3 רחוב אל על בשכונת יובלים ע”ש אברהם אלוני על ידי המוקד העירוני בניהול מזי מלכה לאחר פניות תושבים למערכת מידע 8 שאינם מצליחים לקבל מענה מהעירייה.

לטענת התושבים נאמר להם שבעיית הביוב אינה באחריות עיריית קריית שמונה והם נשארו חסרי אונים מול הביוב הזורם בסמוך לביתם. בעקבות כך, במערכת מידע 8 פנינו למנהלת המוקד העירוני בעיריית קריית שמונה מזי מזל מלכה שנענתה מיד לפניה ויחד עם מהנדסת העיר קריית שמונה טל עוזיאל כרמל וסגן המהנדסת דוד טלביץ’ הם פעלו ביעילות ובמהירות ושלחו קבלן מטעם חברת התנור לתקן את הביוב הזורם.

הקבלן וחברת שואבי הגליל מקריית שמונה ביצעו שאיבה של ביוב ופיזר סיד כדי לנטרל זיהום סביבתי. תוך כדי חפירה ועבודה נמצא שבר בקו ביוב באזור כביש 3 רחוב אל על שנגרם ככל הנראה על ידי חפירה של בזק. מחר בבוקר יבוצע תיקון של שבר בקו ביוב.

מנהלת המוקד מזי מלכה התנהלה נכון שבחרה קודם לפתור את בעיית הביוב לתושבים ולאחר מכן לפנות לאחראים על הנזק לביוב, במקרה זה חברת בזק ומשרד הבינוי והשיכון.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn