סויסה מציג את התוואי החדש

בשורה לתושבי הצפון: אתר טסטים ייפתח בחצור הגלילית,צומת מחניים תוסט מזרחה!

בתום פגישה עם ראש המועצה חצור הגלילית- שמעון סויסה הורתה השרה על הקמת אתר יציאה חדש למבחני נהיגה בחצור, הסתת צומת מחניים לשם קידום ‘האיירפורטסיטי של הגליל’ וטיפול בכניסה חדשה לחצור ושדרוג התחבורה הציבורית, “יש לנו שותפה אמיתית בממשלה” הבהיר סויסה.

במהלך ביקור שקיימה שרת התחבורה והבטיחות בדרכים מירי רגב בחמ”ל המועצה המקומית חצור הגלילית שם בוצעה סקירה על הערכות המועצה למצב מלחמה קיימה השרה גם דיון על נושא שמעסיק רבות את תושבי הגליל- אתר יציאה לטסטים בצפון. בדיון שהתקיים בהשתתפות מנכ”ל משרד התחבורה והבטיחות בדרכים משה בן זקן, מנכ”ל נתיבי ישראל ניסים פרץ ונציגי חברות התשתית, קיבלה השרה את הצעתו של  סויסה שהבהיר כי מבחינת מוכנות המועצה ערוכה לקלוט את אתר הטסטים במיידי. השרה הורתה לרשות הרישוי לפתוח  בחצור הגלילית אתר יציאה חדש למבחני נהיגה.

כמו כן, במהלך השיביה העלה סויסה בפני השרה סוגיות באשר לעורקי התחבורה, הצורך להסיט את צומת מחניים בכדי לקדם את פרויקט האיירפורט-סיטי של הגליל כאשר מנכ״ל נתיבי ישראל ניסים פרץ בישר שבינואר תחל חברת נת״י בתכנון והסטת של צומת מחניים. כמו כן סויסה העלה את סוגיית חשיבות פיתוח כניסה נוספת לחצור הגלילית וכן חשיבות קידום שירותי התחבורה הציבורית, ראש המועצה הבהיר כי חל שיפור נוכח הרפורמה אך יש לקדם פתרונות נוספים , תשתיות תחבורה וכבישי הגישה לעיר. שרת התחבורה הנחתה את הצוותים לגבש פתרונות מידיים לטובת תושבי האזור, אישרה את הסתת צומת מחניים ואף הביע נכונות לתקצב את כביש הגישה מאזור צומת מחניים ככניסה משמעותית ומוסדרת נוספת לישוב המתפתח.

דוקטור ריאד
דוקטור ריאד

שרת התחבורה והבטיחות בדרכים תא”ל (במיל’) מירי רגב ציינה: “מאז פרוץ הלחימה מתקיימת רציפות תחבורתית באוויר, בים וביבשה. אנחנו יורדים לכל היישובים כדי לראות כיצד ניתן לסייע ולהעניק מענה מקומי נקודתי על פי הצרכים.  בקרוב בעזרת השם, תהיה בחצור הגלילית תחנת רכבת שתעשה מהפכה בעיר, כחלק מהפרויקט של קו קריית שמונה – אילת כחלק מפרויקט ‘מחברים את ישראל’ אותו אנו מקדמים בכל הכח”.

ראש המועצה המקומית חצור הגלילית שמעון סויסה ברך על החלטות השרה ואמר: “יש לנו שותפה אמיתית בממשלת ישראל, אני מודה לשרה רגב על כל פועלה למען חצור הגלילית וההשקעה האמיתית שלה בחצור, אלו בשורות חשובות המשנות את המציאות ומאפשרות את המשך פיתוחה של חצור”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn