צילום: דוברות משרד החינוך-מחוז הצפון

בתיה עמר מבית הספר מגינים בקריית שמונה זכתה בפרס מנכ”לית משרד החינוך

בטקס חגיגי בירושלים שהתקיים אתמול (שני) העניקה מנכ”לית משרד החינוך, דלית שטאובר את פרס מנכ”לית משרד החינוך לעשרה אנשי ונשות חינוך פורצי דרך שתרמו תרומה ייחודית לקידום החינוך ולהובלת חדשנות במערכת החינוך. הטקס התקיים במעמד שרת החינוך ד”ר יפעת שאשא ביטון.

בתיה עמר
צילום: דוברות משרד החינוך-מחוז הצפון

בתיה עמר, סגנית מנהלת ורכזת יזמות וחדשנות בבית הספר מגינים בקריית שמונה זכתה בפרס מנכ”לית משרד החינוך לאנשי חינוך פורצי דרך, בפרס מפעל חיים.

טקס הענקת הפרס הוא האירוע הפותח את חגיגות “יום המורה” במערכת החינוך, והוא מוענק השנה לראשונה עם העברת האחריות על אירועי יום המורה לידי משרד החינוך.

צילום: דוברות משרד החינוך-מחוז הצפון

הזוכים והזוכות בפרס הם אנשי חינוך מעוררי השראה מכל רחבי הארץ ומכל חלקי האוכלוסייה הישראלית, לאור תרומתם העצומה לאורך שנות עבודתם במערכת החינוך לקידום איכות החינוך של תלמידי ישראל.

צילום: דוברות משרד החינוך-מחוז הצפון

בפרס מפעל חיים זכתה בתיה עמר, סגנית מנהלת ורכזת יזמות וחדשנות בבית הספר “המגינים” בקרית שמונה.
הפרס הוענק לבתיה על תרומתה לטיפוח יוזמות וחדשנות, פיתוח חומרי לימוד חדשניים, והובלת מערך הלמידה בנושא יזמות, תוך יצירת שיתופי פעולה עם גורמים בקהילה.

באיגרת ששלחה מנהלת המחוז, ד”ר אורנה שמחון לגב’ עמר, בירכה אותה על היותה אשת חינוך פורצת דרך המובילה את תלמידיה להישגים יוצאי דופן והודתה לה על 40 שנות עשייה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn