אז מה עושים עם הילדים בבית? פצצת מלחי אמבט בהכנה עצמית או אלכוג’ל ממצרכים שקיימים בבית. מגוון רעיונות לפעילות מדעית ביתית עם הילדים מבית מיזם המדעים גליליום.

אחד המצרכים החשובים בימים אלה, כאשר אנו סגורים בבית בשל הקורונה, הוא רעיונות איכותיים להפעלת הילדים ובני הנוער. 

שותפות גליליום, לקידום החינוך המדעי בגליל המזרחי התגייסה לנושא ומדי יום מפרסמת בעמוד הפייסבוק שלה ובאתר מגזין דיגיטלי עם הצעות לפעילויות ביתיות בתחום המדעים למגוון הגילאים, בשפות עברית וערבית. 

הניסויים המדעיים שמציעה שותפות גליליום כוללים הצעות מהנות וקלילות בתחומי הכימיה, ביולוגיה, בעלי חיים, קוסמטיקה, בישול ועוד והכל ממצרכים שקיימים בבית (או בסופר הקרוב). לדוגמה: הפקת DNA מתותים, ציור עם צבעי שמן מהטבע, ניפוח בלון עם סודה לשתייה, הכנת מנורת לבה, פצצת מלחי אמבט בהכנה עצמית ועוד. 

כרמית שחר, מנהלת גליליום: “בימים אלו אנו נדרשים לשמור על כללי התנהגות וסגירת בתי ספר עקב וירוס הקורונה. בימי שיגרה אנו פועלים עם בתי הספר היסודיים והתיכוניים בכל מרחב הגליל המזרחי ועכשיו אנחנו פה אתכם ובשבילכם על מנת לעזור ל מלא את היום גם בפעילות מדעית מעניינת ומהנה. כל יום בערב נעלה מגזין עם רעיונות, פעילויות, סרטונים וקטעי קריאה מעניינים. אנו מזמינים אתכם להיכנס לעמוד שלנו ולהתנסות בפעילות מדעית מלמדת ומהנה המותאמת לגילאים השונים.”

לינקים לפעילויות:

זמן גליליום – קוסמטיקה ביתית

https://shoutout.wix.com/so/e4N3f4z02#/main

זמו גליליום – עולם הכימיה

https://bit.ly/2WpY0WA

זמן גליליום – בעלי חיים

https://bit.ly/2QvKMnr

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn