מאת אהרון מאיר דמרי / צילומים: מוטי שאשא

כשמגיע שופט למשחק כל כך חשוב בין שתי קבוצות צמרת ובשורה התחתונה החלטותיו הן אלו שבעצם גרמו לתוצאה הסופית ,הרי הוא ככל הנראה יראה את משחקי ליגת העל ממסכי הטלוויזיה מהשבוע הבא.

הכותרת הראשית וכן גם התחלת הכתבה על משחק הכדורגל נובעת מהחלטותיו של שופט המשחק גל ליבוביץ. קריית שמונה הייתה טובה יותר בתחילת המשחק מול מכבי חיפה, שליטה במשחק הובילה לשריקת השופט לבעיטת 11 מטרים לזכות קריית שמונה. לאחר שהכל היה מוכן לבעיטה, עצר השופט את המשחק לבדיקת var. בדיקת ה-var ארכה לא פחות מ-8 דקות, ללא ספק שיא עולמי חדש לשופט גל ליבוביץ, לאחר מעט יותר מ-8 דקות החליט השופט לבטל את בעיטת 11 המטרים ולהעניק כדור להגנת מכבי חיפה, השופט ממש “הקפיא” את השחקנים,

בדיוק כשהשעון הראה על הדקה ה-45 הראה השופט הרביעי על תוספת זמן של כ-6 דקות, אני שואל: האם הגיוני שרק בדיקת ה-var לקחה מינימום 8 דקות ותוספת הזמן פחותה מזמן עצירת המשחק?! שריקת המחצית הגיעה כאמור לאחר כ-6 דקות כשהתוצאה מאופסת.

המחצית השנייה הייתה כולה ירוקה גם בשליטה בכדור וגם במצבי ההבקעה מה שבסופו של דבר הוביל לשריקת בעיטת עונשין מ-11 מטרים לזכות מכבי חיפה, להגיד לכם שהיה פנדל?! ממש לא היה (לפי דעתי), האם ה-var התערב הפעם? ממש לא. חיפה עלתה ליתרון של אחת אפס, מה שהוציא את הרוח מהמפרסים של שחקני קריית שמונה. חוסר מזל של קפטן הקבוצה המקומית הובילה לשער עצמי, ולהכפלת התוצאה. בדקות הסיום השלימה חיפה את הניצחון בשער שלישי. גם בשער השלישי הייתה טעות שיפוט, העוזר שופט הרים את הדגל לנבדל, לאחר בדיקת ה-var אושר השער, מה שהוביל בסופו של דבר לניצחון חיפאי 3-0 והפסד ראשון בליגה לקריית שמונה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn