דודו עוז, מנכ”ל “הגושרים מלון בטבע”: “נמשיך להוות מודל ודוגמא לקיימות בענף המלונאות בארץ”

 

פרס דגל היופי הוענק השנה לבית המלון “הגושרים מלון בטבע” במסגרת תחרות “בית מלון נאה ומקיים בישראל יפה”. דגל היופי הוענק למלון בקטגורית בתי המלון בקיבוצים.

 

המועצה לישראל יפה מקיימת מדי שנה מגוון תחרויות ארציות, שמטרתן להגביר את המודעות לטיפוח הסביבתי ולשמירת ערכי האסתטיקה בישראל. בעזרת התחרויות, “המועצה לישראל יפה” מעודדת את האזרחים להשקיע את מרצם בעיצוב, תכנון, בניה ויצירה, שיתרמו ליופייה של מדינת ישראל.

 

התחרויות נערכות בשבעה מגזרים, כשביניהם: מקלטים ציבוריים, מקוואות בתי מלון ובתי הארחה בקיבוצים. כל אחת מהתחרויות מנוהלת על ידי צוות שופטים מיומן ומקצועי, אשר מעניק למשתתפים ניקוד על פי קריטריונים שונים. החברות אשר קיבלו את מירב הנקודות מקבלות תעודות כוכב יופי, המוענקות להן בטקס חגיגי.

 

במסגרת התחרות, נבחנו במהלך 2016 עשרות בתי מלון בארץ על ידי צוות השופטים של “המועצה לישראל יפה”, אשר בחנו את החזות החיצונית והפנימית של בתי המלון, השירות לאורח וההתנהלות המקיימת והסביבתית במתחמי המלונות. בנוסף, נבחנו איכות חדרי המלון, כניסת בתי המלון, החניונים, הטרקלינים, המעליות, מתקני המלון אשר מוצעים לאורחים, חדרי האוכל, ברים, בתי כנסת, התייעלות אנרגטית, פעילות צמצום והפרדת פסולת ועוד.

 

כאמור, “הגושרים מלון בטבע” זכה בפרס דגל היופי, ובנוסף, הוענק לבית המלון הגלילי מגן “עשור הצטיינות” עבור עשר שנות זכייה רצופה ב- 5 פרחי יופי. הפרס הוענק על ידי “המועצה לישראל יפה”, בחסות משרד התיירות ובשיתוף עם התאחדות המלונות בישראל.

 

מנכ”ל “הגושרים מלון בטבע” דודו עוז, אמר כי “הגושרים מלון בטבע” ממשיך להוות מודל ודוגמא לקיימות בענף המלונאות בארץ. “מדי שנה אנו מתייעלים כדי להגיע לשלמות. במלון הממוקם בקיבוץ הגושרים אנו מקדמים, בכל תכניו ובאופן ניהולו, גישה ירוקה ואקולוגית למען שמירת הטבע ואיכות הסביבה, וכן, אורח חיים בריא, ספורט, תזונה נכונה ונפש. במלון מופעלות מערכות מחזור ומערכות אנרגיה ידידותיות לסביבה, במטרה לשמור על הטבע והסביבה המופלאה של המלון, המוקף בפלגי המים של נחל הדן, חובק שפע של טבע ירוק, מעיינות ציוריים, חורש סבוך הטובל במרחבי דשא ירוקים וצל”.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn