ענוה צדק רבניצקי, בת 19 מגבעתיים ושש מחברותיה, הלומדות במדרשת תכלת בצפת, שמעו אודות תאונת האימונים הנוראה שאירעה ברמת הגולן בסמוך ליום כיפור וגבתה חייהם של קצין וחייל צה”ל אבשלום ערמוני ואבינועם דוד כהן ז”ל. הן הרגישו חובה עמוקה לבקר את החיילים שנפצעו בתאונה ואושפזו במרכז הרפואי זיו בצפת.

 

בנות המדרשה הגיעו עם ידיים מלאות כל טוב והמון אהבה בלב, למחלקות הכירורגית והאורתופדית, שם אושפזו הפצועים לאחר שנותחו, על מנת לעודד ולהביע תמיכה בחיילים ובבני משפחותיהם. בתום ביקור החיילים הפצועים, החליטה ענווה לבקר גם בפגייה, שם טופלה בדיוק לפני 19 שנה, לאחר שנולדה בערב ראש השנה 1998, במשקל 985 גרם בלבד, כאשר אמה רק בשבוע ה- 26 להיריון.

 

בפגייה פגשה אחיות וותיקות, שטיפלו בה אז, כשנולדה, הן זכרו אותה ואף הראו לה תמונות שלה כפגה, המוצגות על קיר מסדרון הפגייה בזיו. המפגש היה מרגש מאוד עבור כל הצדדים ואף עין לא נותרה יבשה.

 

האחות הוותיקה, יהודית דדון, העובדת בפגייה מזה 27 שנה, חיבקה את ענוה צדק והודתה לה על שבאה לבקר. “כל יום אני עוברת כאן במסדרון מתחת לתמונות שלך ושל פגים אחרים שטופלו כאן. תמיד מרגש לפגוש פג שצמח לתפארת. זה לא מובן מאליו כלל וכלל וזו סגירת המעגל המתגמלת ביותר שאנחנו האחיות בפגייה יכולות לבקש”, אמרה דדון.

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn