דובר העירייה דורון שנפר נמסר, כי היום (שלישי) הוחלט בועדת קורונה שנערכה בעיריית קריית שמונה לפתוח את השוק העירוני כבר ביום חמישי הקרוב בהתאם להנחיות התו הסגול. ההחלטה התקבלה לאחר שבתחילת השבוע הודיעו לסוחרים בשוק כי לאור העליה בתחלואה הוחלט בהנהלת העיר לסגור את השוק העירוני עד להודעה חדשה. כאמור הוחלט לפתוח את השוק העירוני בהתאם להנחיות התו הסגול.

צילום: מידע 8

עוד מסר משנפר, כי ההחלטה התקבלה בתום ישיבת וועדת קורונה של עיריית קריית שמונה. קודם לכן נעשתה היערכות מיוחדת לפתיחת השוק כולל ישיבות תיאום צעדי מנע על מנת להבטיח שהשוק יפעל בצורה בטוחה לקהל המבקרים בו ולסוחרים בהתאם לתו הסגול.

והוסיף, כי במסגרת צעדי המנע תותר כניסה לשוק ממקום אחד בלבד, כאשר היציאה תתאפשר ממקום שונה. כמו כן תתבצע בקרה של כמות הנכנסים, תתבצע בכניסה בדיקת חום והלקוחות והסוחרים יצטרכו לשמור על ריחוק ולעטות מסכות בהתאם להנחיות משד הבריאות.

בעיריית קריית שמונה קוראים לציבור ולסוחרים לשתף פעולה ולסייע לנו לשמור על ההנחיות. אי עמדה בכללים תביא שוב לסגירת השוק. חשוב להבהיר כי הכניסה לשוק מוגבלת ל-100 לקוחות בלבד ויתבצע ויסות בכניסה. במידה ויהיה עומס לקוחות בזמן נתון תצא הודעה באמצעות דף הפייסבוק שלך העירייה ונבקש מהציבור להימנע מהגעה לשוק בשעות העומס. עכשיו הכל תלוי בסוחרים ובתושבים. הסדר יישמר השוק ייפתח באופן קבוע. במידה והסדר לא יישמר ניאלץ לסגור את השוק. במהלך כל היום תבוצע אכיפה מוגברת בשוק, כולל קנסות וסגירת דוכנים, מסר שנפר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn