ביום חמישי התקיים טקס חתימת הסכם “ברית ערים תאומות” ובו השתתפו שגריר ישראל באיטליה מר דרור אידר ומר אריאל ברקוביץ המנהל את התקשורת הציבורית בשגרירות ישראל באיטליה וראש מועצה מקומית יסוד המעלה אילן אור. הטקס התקיים באיטליה בעיר התאומה ליסוד המעלה, קאלוי דל אומבריה.

צילום: באדיבות אבן צור תקשורת.

העיירה Calvi de’llUmbria ממוקמת כשעה נסיעה צפונית לרומא ומונה כ 2000 תושבים. זו היא עיר עתיקה מהתקופה הרומאית (מאה ראשונה לפני הספירה) וחלק ניכר מתושביה מתפרנסים מחקלאות תיירותית.

צילום: באדיבות אבן צור תקשורת.

ראש מועצה מקומית יסוד המעלה, אילן אור אמר, “זרענו זרעים של תקוה ורעות עם אנשים מיוחדים והעלנו את מושבתנו-יסוד המעלה על המפה הבינלאומית. אירוע החתימה היה מרגש מאד. גילינו אנשים חמים ואוהבי ישראל. התרגשתי מאד לשמוע שירי חנוכה במהלך אירוע בית ספרי מילד מקסים, שאמו הגב’ ויקטוריה מיססטרנו היתה הרוח החיה מאחורי הקשר החם בין שני הישובים ועשתה עבודה נפלאה. תודה למשרד החוץ, לשגריר ולאנשי השגרירות על ההשקעה, ותודה מיוחדת לשירי שטיינהרדט סלע מנהלת מינהל קשרי החוץ בשלטון המקומי ואנשי צוותה, על העבודה הנהדרת שאיפשרה את הקשר המיוחד. להסכם זה פוטנציאל עצום וחשוב בתחומים רבים ומשותפים בין היישובים ובין איטליה וישראל. בקרוב נזכה לביקור גומלין במהלכו נחנוך את בית הספר לשפה האיטלקית ביסוד ההמעלה. יישר כוח לכל העוסקים במלאכה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn