צילום: ליאון דהן

הנהלת המאפייה המרחבית: מנכ”ל המאפייה גלעד אהרונסון, עוזר המנכ”ל יצחק מלכה, יו”ר ועד עובדי המאפייה איציק דהן, מנהל התפעול במאפייה ליאון דהן, יחד עם סגן ראש העיר קריית שמונה יורם ממן, השתתפו היום (שני, 21/12) בדיון במשרד הכלכלה בנושא סכנת סגירת המאפייה המרחבית. בהנהלת המאפייה המרחבית אמרו לאחר הדיון שנראה כי, במשרד הכלכלה מבינים את חומרת המצב בסכנת סגירת המאפייה ואת המשמעות של פגיעה ב – 150 משפחות עובדי המאפייה. בדיון הוצגו להנהלת המאפייה המרחבית אפשרויות לפתרונות. סגן ראש העיר יורם ממן אמר, כי אנשי משרד הכלכלה הבינו בצורה מוחלטת כי אין יותר מדי ברירות אלא לבטל את המכרז. ממן אמר כי, תהיה פגישה יחד עם מנה״ר (מנהל הרכשה והייצור במשרד הביטחון) על מנת למנוע את סגירת המאפייה.

הדיון בוועדת הכלכלה היום (שלישי) מתקיים לאחר החלטה שהתקבלה בוועדת הכספים בכנסת בשבוע שעבר (שלישי, 15/12) בנושא סכנת סגירת המאפייה. יו”ר ועדת הכספים משה גפני דרש ממשרד הביטחון לדחות את הפעלת המכרז בחודש על מנת שניתן יהיה להגיע לפתרונות שיאפשרו למאפייה ולעובדיה להמשיך בפעילות כסדרה. במשרד הביטחון הסכימו לדחות בחודש את הפעלת המכרז. כאמור היום התקיים דיון במשרד הכלכלה בניסיון למצוא פתרון שימנע את סגירת המאפייה.

סגן ראש העיר יורם ממן עם ח״כ קטי שטרית בועדת הכספים של הכנסת לפני שבוע בנושא סגירת המאפיה.
צילום: אלבום פרטי

סגן ראש העיר קריית שמונה, יורם ממן: “בהמשך לשתי וועדות כספים שנכחתי בהם בכנסת ובהן הוחלט על הקפאה של המצב הקיים לחודש ימים, היום נפגשנו אני יחד עם גלעד אהרונסון, יצחק מלכה, ואיציק דהן עם מנכ״ל משרד הכלכלה ואנשי צוותו ובה פרסנו את ההסתכלות שלנו עם נתונים מהימנים ונכונים לעניין סגירת המאפייה המרחבית בקריית שמונה ,אין ספק שאנשי המשרד הבינו את הסוגיה בצורה מוחלטת והבינו כי אין יותר מדי ברירות אלא לבטל את המכרז ,כמובן שעכשיו תהיה פגישה יחד עם מנה״ר על מנת לראות איך נפתרת הסוגיה הזו ,אני יכול לומר שאני אופטימי ומאמין שבסופו של תהליך יהיה בסדר. כמו שהבטחתי לאורך כל המאבק לא אנוח ולא אשקוט עד אשר עובדי המאפייה ימשיכו לעבוד באופן מלא במאפייה המרחבית”.

יו”ר ועד העובדים איציק דהן וליאון דהן, מנהל תפעול במאפייה המרחבית בוועדת הכספים בכנסת לפני שבוע
צילום: ליאון דהן

ליאון דהן, מנהל תפעול במאפייה המרחבית ומוביל את המאבק נגד סגירת המאפייה : “מצפים שכל המשרדים המעורבים יעשו הכל על מנת למנוע את סגירת המפעל. לכל תכנית א’ יש גם תכנית ב’ , העובדים ממשיכים להרגיש שהזמן שלהם קצוב ורוצים ומבקשים להפסיק עם חוסר הוודאות שבו הם נמצאים כבר מעל חודש שכל מה שמבקשים זה להתפרנס בכבוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn