מפלגת דרך חדשה בראשותו של אופיר יחזקאלי חתמה על הסכם קואליציוני עם מפלגתו של עו”ד אביחי שטרן קרית שמונה מתחדשת. אופיר נפגש עם ראש העיר ניסים מלכה והודיע לו באופן אישי על התמיכה בעו”ד אביחי שטרן בבחירות לסיבוב השני בשבוע הבא. משיחה עם אופיר יחזקאלי עולה כי במסגרת ההסכם יקבל על עצמו אחריות על כל היבט ההנדסה בעיר. רוצה לומר, יו”ר ועדת תכנון ובניה בעיר קרית שמונה, סגן ראש העיר וממלא מקום ראש העיר (תפקיד שמאפשר לו להיות יו”ר ועדת התכנון).

ראש סיעת דרך חדשה, אופיר יחזקאלי: “אתמול נפגשתי עם הרב ניסים מלכה ב – 4 עיניים על- מנת ליידע אותו באופן אישי כי רשימת “דרך חדשה” בראשותי חתמה על הסכם קואליציוני עם רשימת “קרית שמונה מתחדשת” בראשות אביחי שטרן וכי אתמוך במועמדותו של אביחי שטרן לראשות העיר. ההחלטה לא היתה קלה ואני עושה זאת בלב כבד היות ואני אוהב ומעריך מאוד את ניסים, אדם שמעל ל -30 שנה תורם לציבור בקריית שמונה כמנהל בית ספר, כיו”ר מועצה דתית, כחבר מועצה, סגן ראש עיר וראש העיר בשתי קדנציות. פרוייקטים ומהלכים רבים רבים רשומים על שמו והייתה לי זכות גדולה לעבוד איתו ב -4 שנים אחרונות. ועדיין, תוצאות הבחירות בסיבוב הראשון לא משאירות מקום לספק. הציבור אמר את דברו והוא אמר זאת בצורה ברורה! העובדה שחסרו לאביחי שטרן מעט קולות כדי לנצח בסיבוב הראשון והעובדה ששתי מפלגות הצעירים החדשות קיבלו 5 (!) מנדטים ביחד מראות כי הציבור מבקש שינוי ועכשיו!!

לפני מספר חודשים בחרתי לצאת לדרך חדשה ולהקים רשימת צעירים שתרוץ למועצת העיר קריית שמונה. עשיתי זאת מתוך הבנה כי שינוי אמיתי בעיר יכול להעשות רק דרך המערכת הפוליטית וכי מועצת העיר זקוקה לרענון משמעותי. דיברתי על כך שהגיעה העת שהדור שלנו, הדור השלישי בקריית שמונה, ייקח אחריות על העיר ועתידה. מהיום הראשון ולמרות שמועות חוזרות ונישנות, הצהרתי כי אנו לא מחוייבים לאף מועמד לראשות אלא אך ורק לציבור ששלח אותנו. קיימתי עם אביחי כמה וכמה שיחות אל תוך הלילה בימים האחרונים. אנחנו רואים עין בעין הרבה דברים ובהנחה שהוא אכן ייבחר אהיה שותף משמעותי בקואליציה כסגן ומ”מ ראש העיר וממונה תחום הנדסה ופיתוח כלכלי ויזמות. תחומים שלאורך כל הדרך הצהרתי שבהם אני רוצה לעסוק.

הרבה אנשים אומרים לי למה לך? אם תלך עם אביחי לא תהיה ראש עיר.. .לך עם ניסים זו קדנציה אחרונה שלו, תהיה סגן וקדנציה הבאה תזכה בוודאות בראשות. אני מדגיש שוב ושוב כי אני זה לא העיקר. העיקר זה הציבור ששלח אותנו ומה הוא מצפה שנעשה. הבטחנו דרך חדשה בהתנהלות ואנחנו צריכים לעמוד מאחורי המילים שאמרנו. לסיכום חשוב לי להבהיר- אני לא נגד ניסים. כפי שפתחתי אני אוהב ומעריך אותו אבל אני, כמו רוב העיר, בעד שינוי. כולי תקווה שעשרת הימים הקרובים יהיו ימים שהם בעד קריית שמונה, שהשסעים בעיר לא יתרחבו ובכל מקרה ברגע שייבחר ראש עיר נדע לעמוד מאחוריו כקואליציה מקיר לקיר ולפעול לקידום העיר כי יש עוד המון עבודה לעשות!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn