3,516 תינוקות נולדו במרכז הרפואי זיו בשנת 2017

תינוקת ראשונה בליל השנה האזרחית חדשה – הלילה הגשום ביותר מאז תחילת החורף

האם המאושרת: ‘אלו גשמי ברכה שבישרו על לידה מבורכת’

 

למרות הקור והגשמים העזים שהומטרו על העיר צפת בליל תחילת השנה האזרחית החדשה, חיממה השמחה בחדר הלידה שבמרכז הרפואי זיו בצפת את הלב של כולם, כאשר התינוקת הראשונה לשנת 2018 הגיחה לפנות בוקר לאוויר העולם- בחדרי הלידה במרכז הרפואי זיו , לזוג ההורים, המאושר אולגה (29) וזיו (31) אהרפי מכרמיאל, שקבלו באהבה את האזרחית החדשה- תינוקת בריאה ומתוקה במשקל 3.575 ק”ג, אחות לאורי יוסף בן השנה ושמונה חודשים.

 

אולגה אהרפי, האם הנרגשת מספרת כי הלידה עברה בצורה טובה וטבעית, בסיועה של המיילדת וצוות חדר הלידה. “הגענו לחדר הלידה, בלילה הגשום ביותר מאז תחילת החורף, אלו גשמי ברכה שבישרו על לידה מבורכת. רחל המיילדת ליוותה אותי מהרגע הראשון במקצועיות ובדאגה רבה, פשוט עטפה אותי בטיפול ואהבה, הגשתי מוגנת ובטוחה”, אומרת אולגה ומוסיפה:  “הגעתי ללידה כשכבר עברתי את השבוע ה- 41 להיריון. היינו אמורים ללדת לפני שבוע וחצי, אבל התינוקת שלנו כנראה רצתה להיוולד בשנה החדשה ולא בזו שחלפה. אני מאמינה  שתינוקות יוצאים לעולם בדיוק בזמן שצריך, ללא התערבות חיצונית. זו התחלה נפלאה עבורנו לשנה חדשה עם תינוקת חדשה. אנחנו מאחלים לכולם שנה אזרחית מאושרת. אנחנו כבר מאושרים”.

 

במהלך 2017 נולדו חדרי הלידה של המרכז הרפואי זיו נולדו ל 3,516 תינוקות חמודים, בהם:

1,782 בנים, 1,734  בנות, 69 זוגות תאומים וגם שלישיה אחת, המצטרפים לכ- 8.8 מיליון תושבי ישראל.

על פי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנת 2017 נולדו 180,000 תינוקות בישראל והגיעו אליה כ-27 אלף עולים חדשים. גידול האוכלוסייה בארץ ב- 2017 עומד על 1.9%. 82% מתוכם כתוצאה מריבוי טבעי ו-18% ממאזן ההגירה לישראל.

 

במערך המיילדות במרכז הרפואי זיו איחלו מזל טוב להורים הטריים ולתינוקת החדשה והמקסימה ואיחלו מכל הלב כי שנת 2018 תהיה שנה פורייה בריאה ומלאה בלידות!

 

ברוכים הבאים אזרחי הצפון החדשים!

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn