צילום: החברה לפיתוח הגליל

בחברה לפיתוח הגליל ברכו השבוע על השלמה מכירת 60% ממניות חברת anagal next של החברה לפיתוח הגליל, לחברת אברא ABRA, המתמחה בפתרונות טכנולוגיים בתחומי מערכות מידע. החברה לפיתוח הגליל ציינה את חתימת הסכם רכישת השליטה בגליליון מרקט.

במסגרת האירוע החגיגי, נערכה גם פרידה מחברת אלטרנטיבה, דודי אברמוביץ ומנחם רוזנבלום, שהיו שותפים ב-anagal next  לאורך 12 שנים מוצלחות.

מעמד החתימה בהשתתפות הנהלת החברה לפיתוח הגליל, המנכ”ל שגב ירבעם, מנהלת פיתוח עסקי רונית בדלר, סמנכ”ל הכספים אבנר זמיר, חברת Anagal next- מנכ”לית שרון אלפסי, מנהלי חברת אבראABRA – שי אוזון, נועם זיו וקרן, מחברת קימאיה- רועי שרון ואיתן שדה ומחברת אלטרנטיבה דודי אברמוביץ ומנחם רוזנבלום.

ההשקעה של חברת אברא במניות מהווה הכרה מקצועית חשובה ביכולותיה של חברת anagal next ומעידה על הפוטנציאל המקצועי והכלכלי הקיים בפעילותה מההיבט הטכנולוגי והגיאוגרפי.

anagal next הוקמה בשנת 2000 ומאז הרחיבה בהתמדה את נפח פעילותה ויכולותיה, באמצעות שורה של מיזוגים, רכישות ושותפויות אסטרטגיות, כמו עם החברות קימאיה, אלטרנטיבה וחברת יישומים אפקטיביים.

שגב ירבעם, מנכ”ל החברה לפיתוח הגליל ויו”ר  anagal nextאמר: “אני מברך את כל השותפים שהיו חלק ממשא ומתן ארוך וחשוב מול חברת אברא. יש לציין, כי במשא ומתן ניתנו דגש וחשיבות לשמירת פעילות החברה בגליל במטרה לשמור על מקור התעסוקה של צוות העובדים, אשר גם יתרחב ויגדל. העסקה מוכיחה, כי בהחלט ניתן לפתח גם בפריפריה, עסקים מצליחים ברמה בינלאומית. אנו שמחים לתרום לפיתוחו הכלכלי של האזור גם בתחום זה. אני מאחל הצלחה בדרך החדשה, ובהמשך הדרך לפסגות נוספות”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn