אתמול (10/2) התקיים בבית ותיקי הגליל חגיגות חג ט”ו בשבט. גיורא זלץ,ראש מועצה אזורית הגליל העליון, בהרצאה בנושא מחברים בין חקלאות וחדשנות ופתיחת חגיגות 70 שנה למועצה אזורית הגליל העליון. האירוע התקיים במרכז קלור למוזיקה ואומנויות הבמה. 

צילום: מרכז קלור למוזיקה ואומנויות הבמה

האירוע ט”ו בשבט של וותיקי הגליל שהתקיים היום, הוא אירוע הפתיחה לחגיגות (שימשכו עד ט”ו בשבט שנה הבאה) לכבוד 70 שנה של המועצה האזורית הגליל העליון, שקמה בי”א באדר תש”נ ( 1950). כחלק מהפעילויות הוותיקים התחלקו לקבוצות, סיירו במוקדי פעילויות של המועצה, ונהנו מהופעה של שירי אלתרמן ווילנסקי.

צילום: מרכז קלור למוזיקה ואומנויות הבמה.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ: “אין חג כמו ט”ו בשבט שמחבר אותנו לסביבה, שמבטא את החשיבות של חידוש, של צמיחה, של חיבור בין ישן וחדש, בין מבוגר לצעיר. אנחנו בגליל העליון , מברכים על הקיים, אומרים לכם , דור המייסדים, “עצי השדה” תודה על העשייה שלכם לאורך שנים, על הסבלנות והיכולת שלכם לקבל את החדשנות, את השינוי. אנחנו כאן בגליל העליון מברכים את “השתילים החדשים” את מי שהצטרף אלינו ובחר לחיות כאן, קיבוצים שלנו, בדרך החיים שלנו.

יש פסוק בתורה שהפך לשיר, “כי האדם עץ השדה” ,

כך מתוך השיר:

… כמו העץ הוא צמא למים,

כמו האדם הוא נשאר צמא,

ואני לא יודע איפה הייתי ואיפה אהיה,

כמו עץ השדה…

הבית הזה מבטא נפלא את החזון שלנו, לכם, וותיקי הגליל.

כמו העץ אתם צמאים למים,

המים הם ידע, הם בריאות , הם משמעות ליום יום שלנו, הם אושר…

כן, חשוב לאפשר לאנשים לשתות את המים , חשוב להישאר צמאים ולהמשיך לבקש אותם. אנחנו מתחייבים להמשיך למצוא את מקורות המים, מים לנפש, לגוף, למחשבה ולהשקות בהם את מי שיבקש. חג שמח”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn