צילום: מועצה אזורית הגליל העליון.

במועצה אזורית הגליל העליון ציינו בסיום שנת 2020 את ימי ההולדת 80 של ילידי שנת 1940. חגיגות יום ההולדת לבני ה – 80 הפכה למסורת כבר מעל עשור, אך השנה בעקבות משבר הקורונה לא היה ניתן לקיים אירוע והוחלט לפצל את החגיגות לאירועים מקומיים שהתקיימו ב – 16 מקיבוצי מועצה אזורית הגליל העליון. בכל אירוע הוקרן סרט בסגנון “סליחה עלך השאלה”, אשר הופק במיוחד עבור החוגגים על ידי עמותת “ותיקי הגליל” ומועצה אזורית הגליל העליון.

זאבית דרומי, מנכ”לית עמותת ותיקי הגליל: “אין ספק שהקורונה טרפה את הקלפים השנה והשפעתה על הזקנים הייתה חזקה במיוחד. למרות זאת, לא היינו מוכנים לוותר על חגיגות יום ההולדת לבני ה-80, שמהוות גם הזדמנות להוקיר ולהאיר את העשייה והתרומה שלהם לאורך השנים והחלטנו על פורמט שונה. במובן מסוים, הקורונה סייעה לנו, משום שהיא “הכריחה” אותנו לחשיבה יצירתית ומציאת פתרונות מחוץ לקופסה. חשוב לי גם להביע הערכה גדולה לקיבוצים עצמם, שנרתמו בצורה יוצאת מן הכלל והרימו אירועים מרגשים ומכובדים”.

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “לכל דור יש את המשימה שלו. ילידי 1940, אשר הגיעו השנה לגיל הזהב, היו חלק מרכזי מהדור שניהל והוביל את השינויים הדרמטיים שעברו על הקיבוצים בשנות ה-80 ובשנות ה-90. היו אלה שינויים קשים ואף כואבים, אך הם היו נכונים ומחויבי המציאות. ברצוני להביע תודתי והערכתי לאותם אנשים, שאף השכילו להעביר את הלפיד הלאה לחבר’ה צעירים יותר. במבחן התוצאה, הם הצליחו בגדול וניתן לראות זאת בביקושים העצומים למגורים בקיבוצים בכלל ובקיבוצי הגליל העליון בפרט. הם יצרו פה חברה איכותית ומשגשגת, שרבים רוצים להיות שותפים לה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn