עדכון (14:42) מדוברות המשטרה נמסר כי בהמשך להודעה על מעצר חשוד בשנות ה-60 בחשד לרצח אשתו בזמן שהיה נתון במעצר בית בכפר טובא. בהתאם לבקשת המשטרה בית המשפט האריך היום את מעצרו של החשוד ב-12 ימים ועד לתאריך 1.9.20.

אתמול (חמישי) בשעות הלילה המאוחרות התקבלה הודעה במוקד 100 של משטרת ישראל לפיה: גבר רצח את אשתו (לא תושבי טובא זנגרייה) שוטרי משטרת ישראל פתחו בחקירה בסיוע אמצעים טכנולוגים והצליחו לאתר זירה בכפר טובא זנגריה. חובשים ופראמדיקים של מד”א מדווחים על אישה כבת 40 ללא סימני חיים וקבעו את מותה.

צילומים: דוברות משטרת ישראל

כוחות משטרה בליווי מעבדה ניידת הוזנקו למקום ופתחו בחקירה ואיסוף ממצאים וחשוד בשנות ה-60 בעלה של המנוחה נעצר.

מחקירה ראשונית עלה כי החשוד בשנות ה-60 תושב רומת אלהיב נעצר בתאריך 31.5.20 בגין איומים ותקיפה של בנו לאחר שזרק לעברו בלוק אבן מחלון הקומה השניה – בהמשך הוגש נגדו כתב אישום ובקשה למעצרו עד תום ההליכים.

בעקבות ערר שהוגש למחוזי החשוד שוחרר למעצר בית בכפר טובא זנגריה בפיקוח אזיק אלקטרוני. בתאריך 1.7.20. עוד עלה מהחקירה כי המנוחה שהתה אצל החשוד שנמצא במעצר הבית אצל אחותו בכפר טובא זנגריה והיום בשעות הערב הוא תקף אותה עד אשר גרם למותה. בשלב זה לאחר הערכת מצב בראשות מפקד המחוז החקירה הוטלה על מחלק הרצח ביחידה המרכזית והחקירה בעיצומה.

פראמדיק מד”א סתיו ברודסקי סיפר: “כשהגענו למקום הובילו אותנו לתוך בית. הפצועה הייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלות בגופה. ביצענו בדיקות רפואיות אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה.”

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn