מאת אהרון מאיר דמרי / צילומים: עודד חסין

טל ויגדרוביץ (20) גדל במחלקת הנוער של עירוני איתוראן קריית שמונה. השחקן המוכשר משחק כקשר אחורי וכיום חתם בקבוצת בועיינה מצמרת ליגה א’. ויגדרוביץ משחק כשחקן הרכב בקבוצתו החדשה, ולאחר שני מחזורים קבוצתו עם שני ניצחונות בליגה, וכן ניצחה בשלב המוקדם של גביע המדינה ועלתה שלב.

ספר לקוראים שלנו מי זה טל ויגדרוביץ

התחלתי לשחק כדורגל בגיל 6 בקבוצת עירוני איתוראן קריית שמונה. עברתי את כל הקבוצות במחלקת הנוער. כשעליתי לקבוצה הבוגרת בקריית שמונה דברים פחות הסתדרו, והחלטתי שאני רוצה לשחק ולצבור דקות משחק על כר הדשא, בסופו של דבר חתמתי בקבוצת בועיינה מליגה א’.

איך אתה משתלב מבחינה מקצועית, והאם אתה מרוצה מתפקידך על כר הדשא?

מבחינה מקצועית אני מאוד מרוצה. אני שחקן שעובד קשה מאוד ומשקיע את כל כולי בכדורגל ברמה הכי מקצועית שאפשר. אני משחק כקשר אחורי שזהו תפקידי האידיאלי, הרי מאז שאני ילד אני משחק בתפקיד זה. כמובן שאני מרגיש נוח בתפקידי כקשר אחורי, תפקיד הקשר האחורי הוא התפקיד החשוב ביותר במגרש.

איך החיבור שלך בקבוצה מבחינה חברתית?

החיבור שלי מצוין. מהיום הראשון התחברתי לכולם ולמקום. האנשים בבועייה נפלאים, היה לי מאוד קל להתחבר אליהם.

אתה חושב שבועיינה תהיה קפיצת מדרגה?

אני בטוח שמהמקום בו אני נמצא כיום אני יכול רק לעלות וכמה שיותר גבוה, כמובן שאנחנו כקבוצה שואפים להגיע למקומות הכי גבוהים שרק אפשר.

איך אתה רואה את תפקיד הקשר האחורי?

תפקיד הקשר האחורי הוא תפקיד האהוב עליי והחשוב ביותר במשחק הכדורגל, רק אנשים שמבינים כדורגל יודעים עד כמה תפקיד זה הוא חשוב. זה תפקיד שנמצא בעלטה, אתה עובד הכי קשה במגרש ומקבל הכי מעט תשומת לב וקרדיט, אני בכל אופן אוהב את התפקיד ומתכוון להישאר בו.

מה השאיפות שלך לעתיד?

השאיפה שלי כמובן להתקדם כמה שיותר וכמובן החלום שלי זה להגיע לנבחרת ישראל ולייצג את המדינה.

מאמנו של טל בבועיינה הוא אחמד סבע. סבע שיחק כחלוץ במכבי נתניה, וכמו כן בקריית שמונה, המאמן מאוד מרוצה מהשחקן ואף הוסיף בשיחתי איתו כמה מילים על השחקן.

אחמד סבע: “חברי הטוב שמעון הדרי התקשר אליי והמליץ על טל, וכמובן שהסכמתי לראות את השחקן. כבר באימון הראשון זיהיתי שהשחקן כשרוני מאוד, ולאחר ארבעה ימי אימונים החתמתי את טל בקבוצתנו בועיינה, מבחינה חברתית טל התחבר מהר מאוד, מבחינה מקצועית רואים שטל בא לעבוד קשה ונותן את כל כולו במגרש. כמובן שגם מבחינת משחק הכדורגל יש לטל ידע, ויחד עם זאת הוא מתקדם ממשחק למשחק. אני מאוד מרוצה ממנו וכמובן שהוא חלק חשוב בקבוצה. הוא משחק אגרסיבי מאוד,י ודע את תפקידו מצוין ומבין כדורגל מעולה. כמובן שטל משחק בהרכב הראשון בכל משחק. אני מאחל לו שימשיך לעבוד קשה ושיגיע כמה שיותר רחוק בהצלחה”.

שמעון הדרי מיודעינו היה זה שחיבר כאמור בין השחקן לקבוצתו, שמעון מאמן כדורגל ידוע ואיש עם לב ענק שאוהב את הבריות, בצניעות רבה הסכים שמעון הדרי להגיד כמה מילים.

שמעון הדרי: “הייתה לי הזכות להשתתף במאמץ לשבץ את טל בקבוצה מליגה א’, מעבר שמומלץ לשחקנים שמסיימים גיל חריג במחלקת הנוער של עירוני איתוראן קריית שמונה ולא מצטרפים לסגל הבוגרים. לשמחתי מאמנו של טל אחמד סבע מאוד מרוצה מיכולתו והתנהלותו החברתית והמקצועית. טל זכה לחולצת ההרכב הראשון עם עבודה קשה התמדה ונחישות. אין לי ספק שטל יחזור לקריית שמונה וישתלב בסגל הבוגרים בהמשך. אני מאחל לטל שימשיך להצליח”.

יוסי אדרי מנכ”ל הקבוצה הבוגרת של עירוני איתוראן קריית שמונה: “טל שחקן שגדל במועדון, אני מאוד שמח שהוא הולך אחר החלום שלו ומשחק. אני מאחל לו הצלחה גדולה ומקווה מאוד שביום מן הימים טל יהיה שייך לסגל המועדון קריית שמונה”.

דורון שנפר יו”ר מח’ הנוער: “טל הוא מסוג השחקנים שתמיד טוב שיש לך בקבוצה. שחקן בעל אישיות כובשת, מקצוען, משקיען, מלא אנרגיות ואחד שעובד קשה ומשתפר כל הזמן. טל שחקן רב גוני שאפשר לסמוך עליו בכל עמדה במגרש. קשה מאוד לשחק נגדו. פיזי מאוד, נלחם על כל כדור, משחק ראש טוב, בעיטה נקייה ומוטיבציה רבה להצליח. תמיד מסייע, עוזר ותומך. מעבר להיותו שחקן איכותי ושחקן נשמה, מוסיף רבות מבחינה חברתית והופך את חדר ההלבשה למגובש לעוצמתי. אין לי ספק כי יצליח בכל מקום בו ישחק ומקווה שיחזור לקריית שמונה בעתיד מהדלת הראשית”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn