צילום: כבאות והצלה מחוז צפון

טקס במלאת שנה לנפילתו של לוחם האש רס”ל תיימור קבלאן

היום (רביעי) נערך טקס בעיר צפת במלאת שנה לנופלו של רס”ל תיימור קבלאן, לוחם האש מתחנת גליל-גולן, שמצא את מותו במהלך אירוע מבצעי ברחוב ל’ בעיר.

תחילה הגיעה משפחתו של תיימור, הוריו, רעייתו, ילדיו ואחיו, לפגישה עם מפקד התחנה, טפסר משנה נתן בנשימול בתחנת קריית שמונה, שם הוצג להם חדר ההדרכה החדש בתחנה, שבו נמצאת פינה שהכינו לוחמי האש עם סיפור חייו ותמונותיו של תיימור ז”ל.

צילום: כבאות והצלה מחוז צפון

משם המשיכו לרחוב ל’ בצפת, מקום נפילתו של תיימור ז”ל, שם נערך טקס מרגש בהשתתפות מפקד מחוז צפון טפסר ניזאר פארס, סגן מפקד המחוז תת טפסר יאיר אלקיים, מפקד התחנה טפסר משנה נתן בנשימול, סגן ראש עיריית צפת הרב שלמה חדד, מפקד משטרת צפת סנ”צ יצחק אבוחצירא, נציגי קק״ל, לוחמים, מפקדים, מטה המחוז, מתנדבים, גמלאים, עובדות ועובדי התחנה.

מפקד מחוז צפון, טפסר ניזאר פארס: ״תיימור ז״ל היה לוחם אש המורכב מכל ערכי רוח הכבאות – נחישות, דבקות במשימה, מקצועיות, רעות והצלת חיים. מורשת הקרב של תיימור תזכר ותלמד בכבאות והצלה לישראל לעד. אמשיך לפעול להנצחתו של תיימור ואני מתחייב להמשיך לחבק את המשפחה, שבעצמה מחזקת ומחבקת אותנו, הלוחמים ועובדי המחוז הצפוני״.

מפקד תחנה אזורית גליל-גולן טפסר משנה נתן בנשימול: “את לוחם האש תיימור הכרתי כקצין בתחנה ובהמשך כקצין המבצעים שלה. התרשמתי מתיימור כמנהיג וכלוחם המהווה דוגמא אישית, מקצוען, ובחיוכו מציג את פניה היפות של התחנה. במותו ציווה לנו דרך ארץ ודבקות במשימה. משפחת קבלאן: ביתנו- ביתכם, נזכור את יקירנו, יקירכם, לעד״.

סגן ראש העיר צפת, הרב שלמה חדד: “בשם עיריית צפת ותושבי העיר, אנו מוקירים ומחבקים את משפחת קבלאן, שבנה תיימור ז”ל, במעשה גבורה שאין שני לו, נפל בעת כיבוי שריפה שאיימה על בתים בעיר. לוחם אמיתי. נעשה הכל להנציח את זכרו.”

צילום: כבאות והצלה מחוז צפון

בסיום הטקס המרגש צעדו המשתתפים אל מקום נפילתו של רס”ל קבלאן, והניחו זר לזכרו. משפחתו הודתה בחום למשתתפים על הטקס המרגש והמרשים, ועל הנצחתו של יקירם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn