בעקבות מגפת הקורונה תקיים המכללה האקדמית תל-חי יום פתוח וירטואלי לחוגים בפקולטה למדעים וטכנולוגיה, מתעניינים בלימודים יוכלו להתייעץ עם ראשי החוגים ועם מרצי המכללה  באמצעות ה- ZOOM.

צילום: דוברות המכללה האקדמית תל חי

מגפת הקורונה והוראות משרד הבריאות אוסרות על יציאה מהבית אולם במכללה האקדמית תל-חי החליטו לקיים את היום הפתוח וירטואלי שידמה חוויה קרובה לביקור במכללה ובכל הגופים הקשורים אליה. היום הפתוח יתקיים ביום חמישי 2 באפריל 2020, וניתן יהיה להשתתף בו באמצעות מתחם וירטואלי מיוחד שיופעל באמצעות הפייסבוק של המכללה.

במסגרת היום הפתוח הווירטואלי יוכלו המתעניינים לקבל מידע, לקיים שיחה וייעוץ אישי עם ראשי החוגים והמרצים השונים באמצעות תוכנת ה ZOOM. כמו כן יוכלו המתעניינים לשמוע על החוגים והתוכניות האקדמיות השונות וכן ליהנות מסיור וירטואלי ברחבי הקמפוסים של המכללה, במעבדות ההוראה והמחקר, במעבדות הפודטק, במרכז המחקרים של המכללה באגמון החולה, בחברות ההיטק הקשורות למכללה ועוד.

המשתתפים ביום הפתוח, שתקיים המכללה האקדמית תל-חי, הנחשבת כיום לאחת המכללות הציבוריות הטובות בישראל,  יוכלו להתרשם  מהמגוון הגדול של החוגים ותכניות הלימוד באקדמיה, מהיחס האישי, ממגוון המלגות, מאפשרויות תעסוקה, מחיי החברה התוססים,  משפע האירועים  ועוד. היום הפתוח הוא הזדמנות מצוינת לשמוע ולהבין מדוע צעירים רבים מכל רחבי הארץ בוחרים להגיע עד לצפונה של המדינה וללמוד דווקא בתל-חי.

במהלך היום הפתוח, יוכלו המתעניינים לקבל מידע על החוגים בפקולטה למדעים וטכנולוגיה, אשר כוללת את החוגים: מדעי המחשב, מדעי המזון, מדעי התזונה, מדעי החי, מדעי הסביבה, ביוטכנולוגיה וכימיה, כמו כן, מתעניינים בלימודים מתקדמים יוכלו לקבל את כל המידע לגבי תכניות הלימוד לתואר שני, שמציעה המכללה: בביוטכנולוגיה, מדעי המים, ומדעי התזונה.

המתעניינים יוכלו לקבל מידע גם על המכון לאומניות, המכינות הייעודיות ומגוון הקורסים שמציעה החטיבה ללימודי חוץ במכללה.

ביום הפתוח המתעניינים יכולים  לבדוק זכאות למלגות ולקבל את כל המידע על  תעסוקה, דיור וקהילה בגליל. היום הפתוח הווירטואלי הוא הזדמנות מצוינת לשמוע על לימודים ברמה אקדמית גבוהה באזור היפה ביותר בארץ.

על מנת לקבוע פגישות אישיות ב- ZOOM, במהלכן ניתן יהיה לשאול את כל השאלות ולקבל ייעוץ אישי מראשי החוגים והמרצים, יש צורך להירשם ליום הפתוח של המכללה באתר המכללה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn