לפיד: “יורם פועל בכדי שתושבי ק”ש יקבלו את כל מה שמגיע להם”

יאיר לפיד, אשר מוביל יחד עם ראשי הרשויות מאזור הצפון את המאבק למימוש התוכנית לחיזוק הצפון, קיבל לאחרונה חיזוק משמעותי לעשייתו לטובת הצפון – חבר מועצת קרית שמונה, יורם מלול הצטרף למפלגת ‘יש עתיד’.

מלול, (57) בן קריית שמונה, השתחרר לפני שלוש שנים משירותו במשטרת ישראל, לאחר שמילא שורה של תפקידים הן בקריית שמונה, כגון מפקד התחנה, והן במטה הארצי, כגון ראש המחלקה לשיטור קהילתי באגף המבצעים.

כך, לאחר 30 שנות שרות במשטרת ישראל, בדרגת ניצב משנה, החליט מלול להתמודד על ראשות העיר קרית שמונה, במטרה להחזיר את התקווה והגאווה לתושבי העיר שלו, ולהחזיר את איכות החיים שתאפשר לילדי העיר הבוגרים לשוב ולחיות בה. כזכור, בבחירות לראשות העיר עלה מלול לסיבוב השני אל מול ראש העיר המכהן, בו זכה לתמיכת 48% מהבוחרים בעיר, ומאז במהלך השלוש שנים האחרונות, הוא משמש כחבר מועצת העיר, ומייצג נאמנה את התושבים.

יאיר לפיד: “אני גאה לקבל את יורם מלול למפלגת ‘יש עתיד’. יורם פועל מתוך אמונה וערכים הקיימים רק לאנשים שאוהבים את מדינת ישראל. אחרי שנים רבות בהן שירת כקצין משטרה את אזרחי ישראל ותושבי קרית שמונה, הוא לא מתחמק מהצורך לתקן את מה שעוד צריך תיקון. הוא עזב חיים נוחים מתוך תחושת שליחות ורצון לעשות על מנת שתושבי קרית שמונה יקבלו את כל מה שמגיע להם”.

כיצד נוצר החיבור שלך עם המפלגה?

מלול: “קיבלתי כבר כמה פניות להצטרף למפלגה, אבל היום, יותר מתמיד, אני מחובר לאיש ולמפלגה. לפיד עושה את הכל בשביל לאחד את העם, גם מבחינה מקומית וגם מבחינה ארצית. מפלגת ‘יש עתיד’ מחזקת את מדינת ישראל ומעניקה לה את הכבוד הראוי לה”.

כיצד הצטרפותך תתרום לתושבי העיר?

מלול: “הצטרפתי למפלגת ‘יש עתיד’ מתוך אמונה בדרך של המפלגה וביכולתו של יאיר לפיד ללכד ולאחד את העם ומתוך אמונה שבבחירות הקרובות יתחלף השלטון. כך, בזכות לפיד, תזכה קרית שמונה ל”טיפול נקודתי” שיוביל אותה למחוזות אחרים וטובים יותר. למפלגה 11 חברי כנסת שמהווים משקל לא מבוטל. אם הם ירתמו למען קרית שמונה אז תהיה לכך  משמעות. אני יודע לבטח שיאיר לפיד יסייע בצורה מאוד מסיבית למען תושבי העיר והאיזור.”

במסגרת תפקידו החדש כראש המטה של מפלגת ‘יש עתיד’, יזם מלול מפגש של ח”כ יאיר לפיד עם תושבי קרית שמונה. באירוע אשר יתקיים בשבוע הבא, (חמישי, 8.12.16), יפרט לפיד בפני תושבי העיר את התוכניות שלו לעתידה של מדינת ישראל. הכנס שייערך באולמי פאר (רחוב תל חי 51, ק”ש) בשעה 20:00, הוא חלק מסדרה של ביקורים של לפיד ברחבי הארץ. במהלכם פוגש לפיד את הציבור הישראלי ושומע ממקור ראשון על התקוות, השאיפות והבעיות, וכן כיצד ניתן להפוך את מדינת ישראל למקום טוב יותר ולהביא לאחדות ישראל.

“תושבי קרית שמונה מצפים למפגש החשוב עם יו”ר מפלגת ‘יש עתיד’, ח”כ יאיר לפיד על מנת לעמוד מקרוב הן על האתגרים המקומיים בקרית שמונה וכמובן האתגרים של מדינת ישראל בתחומים רבים”, אמר מלול, והוסיף: “אנחנו מקבלים חיבוק גדול מתושבי העיר ומשוכנעים שמפגשים אלו חשובים לנו- כתושבי הצפון. משיחותיי האישיות איתו אני יודע עד כמה חשוב למר לפיד להגיע לקרית שמונה, במיוחד בתקופה בה אין בחירות באופק, כי זוהי, הדרך הנכונה לפעול כנבחר ציבור כאשר הינך קשוב תמיד לרחשי הציבור.”

למה ניתן לצפות מהמפגש?

“זו ההזדמנות של התושבים לשמוע ולהשמיע, זה בכלל לא משנה לאיזו מפלגה הם משתייכים. אזרח טוב תמיד צריך לשאול את עצמו מה טוב עבורו ועבור המדינה שלו. בזמן הזה במיוחד צריך לצאת מהקיבעון ולהגיע עם ראש פתוח, כך גם אני נהגתי תמיד. כבר הצבעתי ל”ליכוד” וכבר הצבעתי ל”קדימה”, אבל כל דבר בעיתו, הכל בהתאם לתקופה. המאבק של הצפון לטובת התקציב נתמך על ידי יאיר לפיד והמפלגה. הוא כבר הוכיח שהמאבק הזה חשוב לו והוא נרתם למשימה. אני רוצה להדגיש ולהבהיר שכל תושבי הסביבה מוזמנים למפגש, גם בלי הרשמה מוקדמת. מי שאינו רוצה להזדהות יכול פשוט להגיע בשמחה. “

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn