לפני מספר ימים (שבת) תושבת קצרין הגיעה לגינת הכלבים עם כלבתה מסוג קאנה קורסו ושחררה אותה בגינת הכלבים. לאחר כמה רגעים, הכלבה תקפה אדם ששהה בגינת הכלבים במשך 8 דקות ארוכות. בעלת הכלב לא הצליחה להשתלט על הכלבה ובסוף האירוע לקחה אותה ונמלטה מהמקום.

המועצה המקומית קצרין בשיתוף אשכול גליל מזרחי, השתמשה בכלל האמצעים שיש ברשותה על מנת לפענח מקרה זה ולהגיע לבעלת הכלב, כולל שימוש במצלמות ״הרשות לביטחון קהילתי״ וקריאה בדף המועצה וערוץ הטלגרם לזיהוי האשה. בתום תהליך מהיר, אותרו האשה והכלבה.

הנתקף פונה לבית החולים ומצבו יציב. ביקש להעביר לכולם מסר: ״אני מקווה שאירוע כזה לא יחזור על עצמו. למזלי הוא נגמר יחסית טוב. אנא מכם, גם בגינת הכלבים, שימו לב לכלבים, תשלטו עליהם.״

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין: ״ לפני כשנתיים הקמו את מוקד רוא״ה קצרין אשר במסגרתו נפרסו כ – 70 מצלמות מתקדמות ביותר ברחבי קצרין. המוקד מסייע למניעת אלימות וונדליזם בצורה יעילה. גם אירוע חמור זה פוענח אודות לשילוב כוחות של המוקד העירוני, שירות וטרינרי באשכול גליל מזרחי ואזרחי קצרין אשר נרתמו וסייעו לזיהוי האשה. אני רואה בחומרה רבה שיטוט כלבים ברחבי קצרין. המועצה תמשיך לנהוג במידניוצילום: ת אפס סבלנות נגד התנהגות פושעת זאת. אני נמצא בקשר רציף עם המשפחה ומאחל לנתקף החלמה מהירה״.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn