חברת ‘אגרולן’ ממושב נוב ברמת הגולן, תציג מגוון סוגים של מדי גשם,בתערוכה החקלאית הגדולה בישראל, מו”פ (מחקר ופיתוח) ערבה תיכונה וצפונית תחנת יאיר-חצבה, 12-13 בפברואר 2020.

דגם מד גשם און ליין

צילומים: חברת ׳אגרולן׳.

כיום יכול כל אחד להיות מודד גשם ליהנות מהפעילות הנפלאה ואם רוצה גם לדווח לעולם או ישירות מהמכשיר מדידת הגשם או ברשתות החברתיות. החזאים מקבלים את המדידות בברכה, כך יש להם דיווח מכל חלקי הארץ. בעזרת מדי הגשם שפיתחה חברת ‘אגרולן’ המתמחה בייבוא ציוד משוכלל, המסייע לשמור על הסביבה ולחסוך במים ואנרגיה.

מד גשם אוטומטי – הדגם החדש והמשוכלל של מדי הגשם שפיתחו ‘אגרולן’, כולל חיישן גשם אלקטרוני וממשק אינטרנטי המעביר את הנתונים באופן אוטומטי מהמכשיר לאתר אינטרנט, כך שאין צורך בהורדת הנתונים על ידי תוכנה מיוחדת, הנתונים עוברים ישירות לאפליקציה לפי בחירת המשתמש.

 

דגם ׳מיני מטוס׳.

דגם ה’מיני מטוס’ כולל: מודם סלולרי, אנטנה, מצבר, פנל סולרי וחיישנים המודדים כמות גשם, רטיבות קרקע וטמפרטורה. הנתונים מוצגים בתצוגה יומית או שעתית, המשתמש יכול לבחור כיצד להציגם בגרף או טבלה ואף להוריד את הנתונים לקובץ בתוכנת אקסל, לשימוש קל ומכל מקום.

מד גשם עם חיבור ל-WIFIחברת ‘אגרולן’ יצרה עבור החזאי המתחיל את ‘מד הגשם אונליין’. מד גשם ידידותי למשתמש המותקן מחוץ לבית ומעביר מידע דרך רשת ה- WIFI. את הנתונים ניתן לראות מכל מקום באמצעות אפליקציה המתאימה לסמארטפון כשהמשתמש יכול לבחור לראות את הצגת המדדים בגרף או תצוגה כללית ולשמור את הנתונים עד ל- 90 יום מהמדידה. באמצעות ה’מד גשם אונליין’ מודדים את כמות הגשם שירד, ממוצע הגשם ומספר הימים הגשומים שהיו.

 

דגם ׳מונסון׳

מד גשם וטמפרטורהמוצר חדש המונסון, מד גשם אלחוטי הכולל מד טמפרטורה ושולח את הנתונים בשידור אלחוטי. היתרון החדשני במכשיר הוא היכולת להציג את הנתונים במגוון אפשרויות רחב: תצוגת גשם מצטברת עד 9999 מ”ל, תצוגת גשם מהשעה האחרונה ועד ה-24 שעות אחרונות וכיוון התראת גשם. את כל הנתונים ניתן לראות בצג של מד הגשם, על גבי עמודות המסודרות לפי ימים, שבועות וחודשים כולל האפשרות לשמירת תאריכים של אירועי הגשם.

מד גשם אלקטרוני

מד גשם אלקטרוני עבור חובבי האלקטרוניקה פיתחה החברה את מד הגשם האלקטרוני עם חידוש של תצוגת מד גובה. המד מתריע על מצב של ספיקת גשם, על פי הגדרת המשתמש, מדידת עוצמת רוח וטמפרטורה בעת הצורך וניתן לחבר אותו בחיבור מהיר למחשב לאגירת הנתונים. המד האלקטרוני כולל לוח תצוגה הפועל על מתח v9 וסוללת 9V לגיבוי התצוגה ומאפשר תצוגת קריאות מצטברת יומית, שבועית וחודשית נוחה.

 מד גשם אנלוגי

מד גשם אנלוגיאוהבי הפשטות והנוסטלגיה, יכולים להשתמש במד הגשם הידני. מכשיר פלסטיק הבנוי בצורת משפך הפוך האוגר בתוכו את מי הגשמים וניתן לקריאת הנתונים בשנתות של עד 40 מ”מ. את מד הגשם הידני ניתן להציב בכל מקום לנוחיותו של המשתמש.

מגוון מדי הגשם, ופיתוחים נוספים בתחום המים, הגינון, ההתפלה, חשמל סולארי רכבי שטח, וזנים חדשים של ירקות יוצגו בתערוכה החקלאית הגדולה בישראל, מו”פ ערבה תיכונה וצפונית, תחנת יאיר-חצבה ב-12-13 בפברואר 2020 בה יציגו מעל 200 חברות, פטנטים, חידושים ופיתוחים. הכניסה לתערוכה ללא תשלום. מו”פ ערבה תיכונה וצפונית – 077-5681603, http://www.aravaopenday.co.il

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn