ראש מועצת חצור עם ילדי הגנים

מאות ילדים מפונים שולבו במערכת החינוך בחצור הגלילית

זה למעלה מ 80 ימים שקהילת חצור מחבקת את המפונים מביתם – מצפון ומדרום ומחזקת את חיילי צה”ל.

מאז יומה הראשון של המלחמה קהילת חצור הגלילית פתחה את הלב והבית למען חיילי צה”ל והמפונים מהצפון ומהדרום. בכל אירוע הקהילה המגובשת שלנו מוכיחה תעצומות נתינה שאין דומה לה בכל רחבי הארץ. זאת, בדחיפה וסיוע נרחב של המועצה המקומית חצור הגלילית שהתגייסה גם כן ופעלה לארח מפונים ולדאוג לכל צרכיהם.

כך, במהלך ימי המלחמה, מאות ילדים וילדות, למעלה מ 200 במספר, משתלבים במערכת החינוך בחצור הגלילית החל מהגיל הרך, דרך הגנים ובתי הספר. כמו כן, ילדים אלו משתלבים גם בחוגים, פעילויות הפגה וארועים מקומיים. בנוסף, במועצה דאגו לא להשאיר מאחור גם את הדור הוותיק ובמרכז יום לקשיש מארחים ומעניקים מענה גם לאוכלוסייה המבוגרת שפונתה זאת לצד שורה של פעילויות המתבצעות עבורם לאורך כל יימי הפינוי.

דור-גז
דור-גז

התושבים המפונים נמצאים חלקם במלון בית בגליל וחלקם אצל תושבים שפתחו את ביתם ומארחים עשרות משפחות מכל אזורי האש, מיזמים רבים של המועצה לצד מיזמים של תושבים מסייעים לחיילים במזון מבושל, מוצרי היגיינה וכל מה שרק מבקשים, במבני המועצה מתארחים מאות חיילים, חולקו עוגות ומארזים, אף התקיימה בחצור חתונה של מילואימניק ובכל תחום ותחום הקהילה שלנו  ממשיכה להפגין חוסן, לב רחב, ערבות הדדית ונתינה. “אנו גאים בכם על כך, שתמיד נהיה בצד הנותן והמסייע, יחד ננצח” אמרו במועצת חצור הגלילית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn