-כתבה פרסומית-

כאשר מדברים על קמין פלט, המחשבה הראשונה שעולה במוחנו היא ‘פליטה’, פליטה של מה? ובכן, לא בדיוק פליטה. מדובר על המילה Pellets באנגלית, או בעברית ‘כופתיות’. הקמינים הללו פרצו לשוק הישראלי בשנים האחרונות והפכו פופולאריים במיוחד, כשחומר הבעירה שלהם הינו עץ טחון דחוס בלחץ, המתגבש בצורת כופתיות שדומות בצורתן לתערובת של מזון בעלי חיים.

קמיני פלט הם נוחים, זולים יחסית, חומר הגלם מוכן לשימוש ונחשבים לירוקים יותר מקמינים אחרים. הסיבה לכך היא שהפלט מזהם הרבה פחות מאשר למשל, עץ שנרקב באופן טבעי. אז אם גם לך חסר אמצעי חימום מרשים ואיכותי בבית, הגעת למקום הנכון.

קמין פלט – יתרונות והתקנה

רגע לפני שרצים להתקין קמין פלט חשוב להבין שהוא חייב להתאים לבית הייעודי לו מכיוון שלא כל קמין יתאים לכל בית. למשל, במקרים מסוימים קמין מדגם מסוים יחמם באופן מעולה חלל ביתי מסוים אך כמעט ולא ישפיע על חלל ביתי אחר. יש לקחת בחשבון את כיווני האוויר בבית, את גודל החלל והמיקום הייעודי של הקמין. באופן טבעי, ככל שהבית גדול יותר כך יש להצטייד בדגם חזק יותר שיצליח לחמם את החלל הגדול עליו הופקד.

בנוסף, לכל קמין יש פלט שמתאים לו כאשר ההבדלים בין הפלטים נובעים מחומר הגלם ממנו עשוי הפלט ועובי הגלילים. התייעצו עם איש מקצוע בעת רכישת הקמין, בכדי להבין מהו הפלט הנכון והמתאים ביותר לדגם שברשותכם.

יתרונות הנפלאים של קמין הפלט:

  • ידידותי לסביבה – הפלט, חומר הבעירה של הקמינים הללו, עשוי לרוב מחומרים ממוחזרים ועל כן נחשב ידידותי לסביבה הרבה יותר מאשר חומרי בעירה אחרים.
  • זול – הפלט נחשב לחומר בעירה זול יחסית כך שעלויות החימום יהיו נמוכות יותר מאשר סוגי קמינים אחרים. בנוסף, צריכת החשמל אינה גבוהה מידי כך שהדבר לא ישפיע רבות על חשבון החשמל.
  • חימום מהיר – הפלט נשרף במהירות ועל כן, הטמפרטורה בבית תעלה בקצב תואם. ישנם דגמים מסוימים המאפשרים לכוון את החום מראש ואפילו להפעיל את הקמין ממרחק, כך שהוא גם יתאים לשומרי שבת ואנשים שמעוניינים להגיע לבית חמים ונעים אחרי יום עבודה עמוס.
  • בטיחות – הקמינים המתקדמים של המאה ה-21 מאופיינים במערכות המבטיחות שלא תהיינה תקלות שונות המהוות סכנה של ממש לדיירי הבית.
  • תחזוקה – קמין פלט אינו דורש תחזוקה יום יומית מסובכת מידי, כך שאין צורך להתעסק בו מעבר לפעם בכמה ימים.

חימום איכותי ששומר על הסביבה

קמין עץ מזהם בעיקר כשמשמשים בחומר בעירה טבעי, פשוט בשל השימוש בעצים. חומר הבעירה של קמין פלט לעומת זאת הוא כפי שלמדנו – עשוי חומרים ממוחזרים. המשמעות היא, שבחורף הקרוב תוכלו גם אתם ליהנות מחימום איכותי, שעל הדרך גם שומר על הסביבה, כך שכולם מרוויחים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn