צילום: מועצה מקומית חצור הגלילית

מועצה מקומית חצור הגלילית הנציחה השבוע את זכרה של רותי פרץ ז”ל בטקס מרגש בהקמת “בית רותי” לזכרה. רותי פרץ ז”ל הלכה לעולמה לפני פחות משנתיים בגיל 40 בלבד והייתה ידועה בעזרה שלה לכל דורש.

הטקס בהשתתפות ראש מועצה מקומית שמעון סויסה, מנהלי מחלקות במועצה, עובדי המועצה, תושבים,  בעלה של רותי ז”ל שי פרץ ושלושת ילדיה. ממונה הרווחה חבר המועצה יצחק מלכה אשר עבד שנים רבות במחיצתה של רותי ז״ל, הכיר אותה מקרוב ואת פועלה ותרומתה למשפחות רווחה בישוב פעל להנצחתה.

ראש מועצה מקומית שמעון סויסה אמר בטקס: “קהילת חצור הגלילית זוכרת ומעריכה את פועלה הרב של רותי ז”ל, עם סיפור חייה הייחודי. עבורנו זוהי זכות כבירה להנציח את זכרה בפעילות למען הקהילה בדיוק כפי שעשתה במהלך חייה. ברצוני להודות לחבר המועצה יצחק מלכה שסייע רבות בפעילות זו להנצחתה של רותי”.

פרץ ז”ל, גדלה בבית משפחת עמר בחצור הגלילית, עבדה שנים רבות במחלקת הרווחה של המועצה והייתה ידועה בעזרתה הגדולה למשפחות נזקקות. לא מעט אנשים ומשפחות שהכירו אותה העניקו לה את הכינוי “האישה שאהבה לעזור לכולם”. היא הלכה לעולמה בנובמבר שנת 2020 אחרי מאבק במחלת הסרטן, בהיותה בת 40 בלבד.

בדומה לפועלה, גם “בית רותי” מסייע לנוער במצוקה. המדריכים בו מתמקדים בהחזרת בני הנוער למסגרות החינוכיות ובהשתלבותם בחברה, בחיזוק המשפחה והקשר עם הקהילה. המדריכים מסיירים בשכונה, במקומות ההתכנסות (‘על הברזלים’, ב’זולות’) ובתהליך סבלני וארוך, מצליחים לרכז סביבם את בני הנוער המשוטטים, לרכוש את אמונם ולצרף אותם לתוכנית. הצוות משמש מעין “מנטור” של החניכים ונמצא בקשר שוטף עם כל הגורמים המעורבים בחייהם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn