גלריית POP-UP תצא לרחובות קרית שמונה ותקדם אומנים צעירים.

מאחורי המיזם עומדים עיריית קרית שמונה, מכללת תל חי ומרכז צעירים.

 

שירי פריאנט

 

 

מגמה חדשה תופסת תאוצה בשנים האחרונות, תופעת חנויות הפופ-אפ. בהתאם לתפיסה זו, קמות חנויות לפרקי זמן קצרים, במקומות שונים ובלתי צפויים, ויוצרות סביבן תהודה רבה. עיריית קרית שמונה בשיתוף פעולה עם מרכז צעירים, המכון לאומניות תל חי ואגודת הסטודנטים, לקחו את הקונספט צעד אחד קדימה והקימו את מיזם גלריות הפופ-אפ. המיזם, שמתקיים החודש זו השנה השנייה, הינו פרויקט לעידוד תהליכי התחדשות כלכלית ואנושית של מרכז העיר הוותיק של קריית שמונה – מרכז הכיכרות.

 

המיזם האומנותי הושק לראשונה בשנה שעברה במהלך חודשי הקיץ במטרה לייצר פלטפורמה חדשה וייחודית לאמנים ויוצרים בעיר ובמרחב, אשר תנגיש ותחשוף את עבודותיהם. ללא ספק, המיזם יחשוף את הקהל הרחב, ולא רק את תיירי המוזיאונים, לאומנות עכשווית ויקדם יוצרים צעירים.

 

זמר ס”ט, מנהל מכון האומנויות בתל-חי אומר כי “הרעיון המרכזי של הפרויקט הוא להקים גלריות זמניות במיקומים שונים במרכז העיר הוותיק, בדגש על חנויות ריקות ואזורים מוסתרים, אשר אכלוסן באופן זמני יסייע בחשיפתן לציבור הרחב ובזיקוק הפוטנציאל הרב בהם. בתקופת הפעלת הגלריות יוזם צוות הפרויקט, המורכב בעיקר מסטודנטים של פרויקט “תוצרת הארץ” והמכון לאמנויות תל-חי, סדרה של אירועי תרבות ואמנות במרחב הציבורי הסמוך במטרה לעודד ולמשוך קהלים חדשים למרחב”.

 

פרויקט ה-POPUP הינו חלק מתוכנית האב של הרשות – “מרכזעיר”, הפועלת להפוך את מרכז העיר הוותיק של קריית-שמונה לרובע מסחר, תרבות ואמנות אורבני. איזור תוסס וצעיר, אשר יציע למבקרים בו חוויה קומפקטית ואיכותית בלב אצבע הגליל.

 

גלרית הפופ-אפ תהיה פתוחה לקהל הרחב לאורך כל חודש מרץ. במסגרת פעילות הגלריה, יתקיימו שלושה אירועי שיא בתחום האומנות, המוזיקה והבילוי. ממכללת תל חי מוסרים כי הם מזמינים סטודנטים מכל המחלקות ומכל שנות הלימוד במכון לאמנויות תל-חי, יחד עם בוגרי המכון משנים קודמות, להציג ולשתף את עבודותיהם, לחשוף ולמכור אותם לקהל הרחב. זמר סט, מנהל מכון האומנויות בתל-חי, מוסיף ואומר: “אנחנו מזמינים את כולם להגיע למרכז הכיכרות המתחדש של קריית שמונה וליהנות מחוויית בילוי צעירה, תוססת וייחודית: להתעניין, להשתתף ולתמוך במעשה האמנותי בכלל, ובמכון לאמנויות תל-חי ובסטודנטים המעולים שלו בפרט, לשתף ולהפיץ את דבר היוזמה הנפלאה הזאת”.

 

מיקום גלריית POP-UP: כיכר חרמון, ליד מנשה משקאות

 

שעות פתיחה:

16/3    10:00-14:00

19/3    14:00-18:00

23/3    10:00-14:00

26/3    14:00-18:00

29/3    12:00-18:00  (אירוע נעילה)

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn