צילום: שרון ניסימיאן

הבחירות ליו”ר ועד עבדי עיריית קריית שמונה יערכו בחודש יוני השנה. מזל (מזי) מלכה מתמודדת לתפקיד יו”ר ועד העובדים בעירייה כשהיא מביאה עימה גישה חדשה שאומרת שהעובד הוא הלב הפועם של הארגון. בכוונתה לשנות את שכר העובדים כדי להוות תמריץ עבורם שיתרום לעבודתם בעירייה ויביא לשירות טוב יותר לתושבים, כשהיא מדגישה כי, היא מאמינה ביחסי עבודה תקינים מול הנהלת העירייה מתוך מטרה משותפת למען העובד.

מזל (מזי) מלכה מנהלת המוקד העירוני בעיריית קריית שמונה למעלה מ – 10 שנים. בתפקידה היא מגיעה כמעט לכל תושב ועובד בעירייה. ההבנה שלה כי, עובדים מרוצים נותנים שירות טוב לתושב הביאה אותה לפעול לא רק במישור של סיוע לתושבים בתפקידה כמנהלת המוקד העירוני אלא גם סיוע וחיזוק לעובדי העירייה, עם כוונתה להתמודד לתפקיד יו”ר ועד עובדי העירייה. לטענתה נדרש לעשות רפורמות בעיקר בשכר העובדים כדי לגרום לעובדים להיות מרוצים, מוערכים, ומתוגמלים על עבודתם, כאשר בכוונתה לתת תשומת לב לבעיות של כלל העובדים ללא הבדל בתפקיד ובמעמד.

מזל אומרת כי, הגישה היא שהעובד הוא כל הארגון, וככל שההנהלה תשקיע בעובדים הארגון ישגשג. ומסבירה כי,  עובד מוערך ומתוגמל הוא עובד יעיל כאשר הרצון לתת שירות יהיה גבוה  וישרת את הרשות ובאופן ישיר את התושבים.

נושא נוסף שמזל מתכוונת להעצים הוא טיפוח עובדים והקניית כלים עבורם באמצעות קורסים והשתלמויות. בכוות מזל להביא לידיעת כלל העובדים בעירייה על הזדמנויות שיש לעובד בתוך הארגון כמו: קורסים, השתלמויות, ימי העשרה, קידום מקצועי, וקידום אישי. מזל אומרת שהיא תפעל לשם כך ותלווה כל עובד כדי לעזור לו להגשים את עצמו בתוך הארגון. כאשר היא אומרת שעובד מרוצה ומתוגמל יניב רווח לרשות, וירגיש מחויבות לעירייה שמעצימה אותו.

היבט נוסף שמזל מתכוונת להעצים הוא עובדים במשבר ולשם כך בכוונתה להקים צוות  לניהול משברים, כשהיא מסבירה שכיום עובדי הרשות הנמצאים במשבר אישי או בריאותי או כל משבר אחר, אין גוף מקצועי שמלווה אותם. מענה כזה לטענתה יאפשר לעובד להתמודד בצורה טובה יותר עם המשבר, תהיה לו אוזן קשבת, ולרשות תהיה היכולת להפנות לגורמי מקצוע שונים שיתנו מענה לצרכים של העובד.

הגישה של מזל נולדה מתוך עבודתה במוקד העירוני בעיריית קריית שמונה והפעילות הענפה שלה בקהילה בקריית שמונה כשהיא מנהלת כבר למעלה מ – 7 שנים את דף הפייסבוק “זיכרונות” כשהיא יוצרת ארכיון יקר מפז עבור קהילת קריית שמונה. הכוונה של מזל להתמודד לתפקיד יו”ר ועד העובדים היא המשך ישיר לתפקידה ברשות כשהיא פועלת ללא הרף למען התושבים ועכשיו גם למען עובדי העירייה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn