צילום: עיריית קריית שמונה

הגברת אוסנת רון רסקי נבחרה מנהלת לאגף החינוך בעיריית קריית שמונה לאחר שראש העיר אביחי שטרן קיבל את המלצת וועדת המכרזים ואישר את מינויה של רסקי לתפקיד מנהלת אגף החינוך בעיר.

ראש העיר אביחי שטרן, סגנו ומ”מ ראש העיר אופיר יחזקאלי, וחברת המועצה חן לגיסמו אדלר, מחזיקי תיק החינוך בעירייה קיימו עם מנהלת אגף החינוך החדשה רסקי פגישת עבודה ראשונה, והיא תחל את עבודתה בעירייה בתחילת חודש פברואר 2021.

אסנת רון רסקי (58) אמא לארבעה ילדים וסבתא לנכדה, תושבת ראש פינה. רסקי בוגרת תואר ראשון בביולוגיה והוראת המדעים ותואר שני בטכנולוגיות חדשניות בחינוך. שימשה בעברה כמחנכת ורכזת שכבה בחטיבת הביניים עמל בצפת וכמנהלת בית הספר היסודי בראש פינה.
בשנתיים האחרונות שימשה כמתאמת פעולות מחוז הצפון של משרד החינוך.

מעירית קריית שמונה נמסר כי, הגברת רסקי נבחרה לתפקיד לאחר שבלטה במכרז שפרסמה העירייה ובו נשלחו שלושה מועמדים מובילים למבחנים חיצוניים. לאחר שגם בהם בלטה ועברה אותם בהצלחה רבה החליטה וועדת המכרזים למינוי בכירים ברשות להמליץ לראש העיר על בחירתה לתפקיד החשוב. כאמור ראש העיר אישר את המלצת הוועדה והודיע לה אמש על החלטתו למנותה לתפקיד״.

המנהלת הנבחרת אסנת רון רסקי: “אני מתרגשת לקראת הכניסה לתפקיד. אני יודעת שיש לי לא מעט ללמוד, אבל אני מביאה עימי הרבה חזון לשיתופי פעולה בין כל גורמי החינוך בקריית שמונה על מנת ליצור חדשנות חינוכית, יזמות והעצמה מיטבית של כל משאבי הקהילה, הטבע העירוני והתעשייה שיש לנו בסביבה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn