צילום: המכללה האקדמית תל חי

במגמת הנדסאות רכב במכללה הטכנולוגית תל חי הנדסאים נחנכה מעבדת רכב חדשה לזכרו של יענקל’ה גלי ז”ל. במעבדת הרכב קיימים סימולטורים, מגוון רחב של מכלולי רכב לפירוק והרכבה ודגש רב על התחום ההיברידי-חשמלי. מעבדת הרכב הוקמה במימון המכללה הטכנולוגית תל חי ובשיתוף חברת לקסוס ישראל.

במכללה הטכנולוגית תל חי בחרו להקדיש את מעבדת הרכב לזכרו של יענקל’ה גלי ז”ל אשר עשה רבות למען פיתוח המכללה ואזור הצפון וזכה לכבוד ולהערכה בכל אשר עשה. בין תפקידיו הרבים, שימש יענקל’ה כמנהל האדמיניסטרטיבי והכספי של המכללה האזורית בתל חי והיה חבר בחבר הנאמנים של המכללה. קשריו הטובים עם מנהיגי הקהילות היהודיות בערים הגדולות בארצות הברית ובקנדה, הובילו לגיוס תרומות משמעותיות, שיועדו למכללת תל חי ולארגונים נוספים בגליל.

מנכ”ל המכללה הטכנולוגית תל חי, מאיר ביטון: “אני מאמין שחיבור נכון של השכלה טכנולוגית אקדמית, תעשייה וקהילה, יש בהם כדי לחזק את הפריפריה,  לגרום לבוגרים להישאר באזור ולהקים כאן את ביתם. אנו נעשה כל שנוכל כדי לחבר בוגרים לתעשייה המקומית ואני מאמין שלקסוס וגורמים נוספים בתעשיית הרכב יסייעו בחיבור בוגרים לתעשייה ברחבי הארץ. אני קורא לצעירים תושבי הגליל להצטרף אלינו, לרכוש השכלה בתחום הרכב ההיברידי- חשמלי וליהנות מהמעבדה המתקדמת”.

ראש מועצה אזורית הגליל העליון, גיורא זלץ: “אני נרגש מפתיחת הסדנה המשוכללת והמתקדמת, משיתוף הפעולה של מכללת תל-חי עם הרשויות ועם חברת לקסוס. זוהי סדנה שתאפשר לימודי מכונאות מודרנית ומתקדמת, מנוהלת על ידי מחשוב, ואני גאה שהסדנה נקראת על שמו של יענקל’ה גלי ז”ל, איש חזון ועשייה גלילי”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn