הצלחה גדולה לפסטיבל כתר המזרח בחופי הכינרת. השנה החליטו במשרד התרבות והספורט בראשות השרה מירי רגב, לקיים את הפסטיבל בחופי מזרח הכינרת. מסתבר, כי ההחלטה הייתה נכונה ומוצלחת שכן על פי נתוני האבטחה-מעל 10,000 חוגגים הגיעו לאירוע שסימל את סיום חודש אוגוסט.

 

 

באיגוד ערים כינרת דאגו להכשרת חוף צאלון שאירח את האירוע וכן חופים נוספים ששימשו כחניונים. כמו כן נרשמה הצלחה לפעילות מערך השאטלים שהופעל מטבריה ומהחניונים שהתרכזו בחוף דוגית, חלוקים, כורסי ולבנון וסייעו לנופשים להגיע ולבלות בפסטיבל.

 

שרת התרבות והספורט מירי רגב אמרה במהלך האירוע: “לכינרת יש רומן ארוך עם השירה הישראלית-רחל המשוררת אהבה אותה ללא סייג וקשרה לראשה כתרים מפוארים של יופי. הערב אנחנו נקשור לכנרת כתר שונה במקצת, שגם בו תפארת ויופי וחמדה. כתר  ישן-חדש, הכתר הנוסף שעמד שנים רבות מדי בצל – כתר המזח”.

 

הפסטיבל השנה הוקדש לזכרה של אהובה עוזרי ז”ל, זמרת ויוצרת, כלת פרס אקו”ם לשנת 2008 ופרס מפעל חיים של אקו”ם לשנת 2016 ולציון 30 שנה לפטירתו של חלוץ הזמר הישראלי-ים תיכוני זוהר ארגוב.

 

במשרד התרבות והספורט הפכו את האירוע למסורת זו השנה השלישית. כשהשנה האירוע התקיים בניצוחו של המנהל האומנותי פיטר רוט. בפסטיבל הופיעו מיטב אומנים ואמניות בזמר הישראלי והים תיכוני בין מזרח למערב. בניהם- אייל גולן, ליאור נרקיס, ישי לוי, אליעד נחום, קרולינה, אבנר גדסי, רון שובל, מאור כהן, דקלה, זהבה בן, דקלון, שגיב כהן, יואב יצחק, אביהו מדינה, הדג נחש ומרגול.

 

באיגוד ערים כינרת ציינו, כי לאור הצלחת האירוע, יבחנו יחד עם משרד התרבות והספורט את הפיכת הפסטיבל לחלק בלתי נפרד מאירועי הקיץ בחופי הכינרת ואירוחו בחופי האיגוד גם בשנים הבאות, כאירוע מסכם לחופשת הקיץ בכינרת.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn