צילום: איחוד הצלה עמק החולה

לאחרונה התקיים אירוע מיוחד במינו של ריצת לילה במסגרת “הגליליאדה” וכחלק ממסורת של ריצות לילה שנערכו במשך שמונה שנים האחרונות ושיתוף פעולה של המועצות האזוריות מבואות חרמון וגליל עליון.

השנה לקחו חלק במסורת סניף עמק החולה איחוד והצלה. מראשת סניף עמק החולה איחוד הצלה ויקי תפארת נמסר כי, “אני שמחה שניתנה לנו ההזדמנות לקחת חלק באירוע שכולו לב”.

המרוץ מוקדש לגיוס תרומות לבית הספר שחפים ובית דינה בקריית שמונה. את האירוע השנה הפיקו יהל ודן אלתרמן ונקרא מירוץ “אלתרמנס”. את האבטחה הרפואית ביצעו מתנדבי איחוד הצלה סניף עמק החולה שאבטחו רפואית את האירוע עם אוהל רפואי , 4 אמבולנסים וניידת טיפול נמרץ.

צילום: איחוד הצלה עמק החולה

דפנה אברהמס, ראש מדור בריאות במועצה אזורית הגליל העליון: “בשבוע שעבר התקיימה הגליליאדה, מסורת רבת שנים בשותפות של מחלקות הספורט במועצה האזורית הגליל העליון ובמבואות חרמון. בגליליאדה השתתפו מעל 800 משתתפים מכל האזור בתחרויות כדורגל, כדורסל, כדורשת, ברידג, פינג פונג ובריצת לילה מיוחדת שכל הכנסותיה לבית הספר שחפים ולבית דינה. לאורך כל השנה אנו בונים תכניות משותפות במסגרת התכנית אפשרי בריא של משרד הבריאות ורשת ערים בריאות בכדי לקדם אורח חיים בריא ופעיל ומעודדים את הציבור הרחב מילדים, נוער ועד מבוגרים להצטרף למגוון רחב של פעילויות”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn