מרתון Winner  טבריה הבינלאומי מציין השנה 41 שנה לקיומו. זהו האירוע העירוני הגדול ביותר בטבריה, המשמש חוויה ספורטיבית וחברתית. המרתון הוותיק בישראל הוא בין שמונת המרתונים המהירים בעולם מבחינת תוצאות. שיא המרתון נקבע לפני 5 שנים (בשנת 2012) על ידי פטריק טאמבווה מצרפת, שעצר את השעונים על 02:07:30. שובר השיא של טאמבווה יזכה לפרס כספי של 100.000 דולר, מתנת ווינר טוטו ועיריית טבריה.

גם השנה יחלוף המרתון בחופי איגוד ערים כינרת והרצים יוכלו ליהנות ממסלול נוח לריצה ומהאווירה הקסומה של האגם הלאומי והחופים המטופחים של טבריה וחופי איגוד ערים כינרת. למרתון נרשמו כבר מעל 2,000 משתתפים מישראל ומחו’ל. מלבד המקצה המלא של המרתון 42.195 ק’מ, יתקיימו השנה מקצים נוספים: חצי מרתון, מקצה תחרותי 10 ק’מ ומקצה בתי הספר לילדים – קילומטר אחד.

 

את המרתון מארגנת עיריית טבריה בשיתוף עם איגוד האתלטיקה בישראל שאמון על הפן המקצועי ומקיים השנה את אליפות ישראל במרתון טבריה . המרתון מתבצע בהפקת חברת מרתון ישראל.

לדברי יוסי בן דויד, ראש עיריית טבריה: “אנו מצדיעים לאלפי הספורטאים המדהימים שירשמו לאתגר לרוץ לאורך קו המים מול הנופים המדהימים של טבריה, הכנרת והרי הגולן. אנו נערכים במלוא הכוח לקיומו של המרתון מס’ 41 שיתקיים ביום שישי ה – 05 בינואר 2018, במטרה להמשיך להשתפר ולשפר ולהפוך את מרתון טבריה לגדול יותר, מהיר יותר ואיכותי יותר. המרתון ממומן ברובו מתקציב עיריית טבריה ובעזרת טוטו ווינר, משרד התרבות והספורט ומשרד התיירות הצלחנו להפוך אותו לאירוע החשוב והמרכזי של העיר טבריה ואזור הגליל. מדובר באירוע חברתי מן המעלה הראשונה, אין עוד עיר בסדר גודל של טבריה שמקיימת אירוע ספורטיבי מרכזי רחב היקף שכזה, כבר 41 שנה ברציפות. השנה החגיגות מתחברות גם לציון 70 שנה להיווסדה של מדינת ישראל ו- 70 שנה לשחרורה של העיר טבריה, שהייתה העיר המעורבת הראשונה ששוחררה במלחמת העצמאות”.

הרשמה למרתון ופרטים נוספים על המקצים באתר:

http://www.tiberiasmarathon.com

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn