צילום: אהרון מאיר דמרי.

מאת אהרון מאיר דמרי.

לצערנו זה הגיע מוקדם מן הצפוי, קריית שמונה ירדה מתחת לקו האדום.

קריית שמונה יצאה הערב (ראשון) למשחק באצטדיון סמי עופר ופגשה את קבוצת מכבי חיפה. קל, זה לא היה בלשון המעטה, כן היה משהו פיקטני כאשר בכר פגש את נוסבאום שהיה עוזרו בהפועל באר שבע.

המשחק נפתח, מכבי חיפה היא זו ששולטת וקריית שמונה מתגוננת. לאחר רבע שעה במשחק, חוסר תקשורת בין מורגן לברטקוש השאירו את חלוץ חיפה לבד מול השער והאחרון הרשית בקלילות. מכבי חיפה עולה ראשונה על הלוח.

לאחר השער חיפה הורידה הילוך וקריית שמונה ניסו ליזום אך ההתקפות היו שבלוניות ועקרות מניסיונות למסגרת שערה של חיפה. לפני שריקת הסיום של המחצית הראשונה שוב בלבול בהגנת קריית שמונה כאשר לבסוף קשר חיפה מוצא את עצמו לבדו ברחבה ובועט מהר, חד, לפינה ולרשת של ברטקוש ולמחצית ירדו חיפה ביתרון של שני שערים.

המחצית השנייה נפתחה בדיוק כמו המחצית הראשונה כשחיפה שולטת בכל פרמטר במגרש ואף כובשת את השער השלישי. תשאלו היכן שחקני קריית שמונה? גם אני שואל.

בתוצאת שלוש אפס חיפה עשתה חילופים לתת לצעירים לשחק. במצב הזה חשבתי שאולי קריית שמונה תלחץ ותנסה להבקיע שער כבוד, אך ההפך הגמור נראה במסך. חיפה לחצה והחמיצה פעם אחר פעם וכמובן השליטה בכדור נשארה ירוקה וחצי מגרש היה “להשכרה”. דקה לפני תוספת הזמן השכילה חיפה לכבוש את שערה הרביעי, מה שהופך את ההפסד לתבוסה כואבת ולא נעימה.

שריקת הסיום של שופט המשחק בישרה כי חיפה ניצחה 4-0 וקריית שמונה ירדה אל מתחת לקו האדום.

כעת ליגת העל יוצאת לפגרה בת שלושה שבועות, עבודה רבה מחכה למאמן קריית שמונה לנוסבאום וכן לבעלים איזי שירצקי.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn