-כתבה פרסומית-

הרבה אנשים, ובעיקר נשים, מבקשים לעצמם מראה טוב יותר, חטוב יותר, צעיר יותר. עם השנים הבטן שלנו משנה את הצורה שלה ומשפיעה על המראה של כל הגוף. השומן המצטבר, שינויי המבנה אחרי דיאטות שונות, הריונות ולידות, ובקיצור – חיים שלמים של פעילות וזמן שחולף משפיעים גם על הבטן.

מתיחת בטן היא פעולה פשוטה יחסית, הליך כירורגי המאפשר להמוני אנשים לשנות את המראה שלהם ללא מאמץ מיותר, תחת ידיו של המנתח, בהליך כירורגי אסתטי מהיר.

במתיחת הבטן המנתח מסיר עודפי שומן מיותרים שמכבידים על הבטן ופוגמים במראה הכללי, ואז מותח את העור בכדי לייצר את המראה הצעיר והאלסטי של העבר. הניתוח עובד על שרירי הבטן, השומן הבטני והעור שמכסה אותם, והוא מתאים להרבה מאוד אנשים.

מי לא יכול לעשות מתיחת בטן?

בואו נחסוך לכם זמן, שהרי אם אתם ברשימה הבאה, לא תוכלו לבצע ניתוח מתיחת בטן כך או כך:

  • לפני היריון – אם את מתכננת להיכנס להיריון בעתיד, הרי שמתיחת בטן ממש לא מתאימה לך. המתיני לפחות עד אחרי ההחלמה מההיריון האחרון.
  • אנשים עם עודפי עור קלים ולא משמעותיים – נכון, מדובר במונח יחסי, שכן יכול מאוד להיות שעודפי העור הללו משמעותיים עד מאוד בשבילכם, אבל מבחינה רפואית וכירורגית הם אינם מתאימים כסיבה לביצוע מתיחת בטן, וזאת לשיקול דעתו של הרופא המנתח.
  • אלו הסובלים מסימני מתיחה מעל לטבור לא יכולים לעבור טיפול זה, ובכל אופן טיפול זה אינו יעיל עבורם שכן אינו מטפל במצבים אלו.
  • צלקות בבטן – אם עברתם ניתוחי בטן בעבר יכול להיות שהצלקות הקיימות מונעות את ביצוע הניתוח הרצוי. מדובר בסיבות רפואיות וטכניות, ובמקרים מסוימים ימצא הרופא המנתח פיתרון יצירתי או דרך לבצע את הניתוח עבורכם, תלוי, בין היתר, במיקום הצלקת.
  • אנשים עם עודפי שומן בטני רבים מאוד, אך עם בטן מתוחה, כלומר ללא עודפי עור משמעותיים, לא יוכלו לעבור מתיחת בטן.

אז מי כן? ומה עושים?

אם יש לכם עודפי עור ושומן בבטן ובמותניים, והאסתטיקה של כל האזור מאבדת את הזוהר והיופי שלה, הרי שסביר להניח שתוכלו ליהנות ממתיחת בטן. הזמן עצמו גורם לשינויים רבים בגוף, וגם ללא הריונות או השמנות ודיאטות כסאח, עצם מהלך הזמן גורם לשינויים באלסטיות של העור בבטן, במותניים ובכלל, והתוצאות נראות בשטח.

אם אתם מרגישים שהבטן שלכם יכולה להיראות טוב יותר, ואתם לא נמצאים בקטגוריות שציינו לעיל, אתם יכולים להגיע לאבחון והתאמה של מתיחת הבטן. במקרה הגרוע תקבלו דחייה מסיבה זו או אחרת, ותוכלו להמשיך בחייכם בידיעה שהניתוח, לפחות כרגע, אינו עבורכם. ובמקרה הטוב?

ובכן, מתיחת בטן יכולה להיות מלאה היא מורכבת, וכוללת השפעה על מכלול הבטן. ניתוח פשוט יותר נקרא “כריתת סינר”, והוא מתמקד בעודפי שומן בבטן התחתונה, שמשתפלים מטה לעבר המפשעה ויוצרים מראה של סינר מדולדל.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn