צילום: עוזר השר מיכאל ביטון

בעקבות בקשה אישית ופגישה של חברת מועצת העיר קריית שמונה יורם מלול עם השר במשרד הביטחון מיכאל ביטון, לבקשת משרד הכלכלה, ומתוך ניסיון לסייע לעובדי המאפייה, מנהל הרכש (מנה”ר) במשרד הביטחון השהה עד לסוף חודש אפריל 2021 את מימוש ההתקשרות בהמשך למכרז לאספקת לחם ומוצרי מאפה לצה”ל. זאת כדי לאפשר למשרד הכלכלה למצות את בחינת האפשרויות לסייע למאפיה המרחבית בקרית שמונה להמשיך ולפעול.

צילום: עוזר השר מיכאל ביטון

מחבר מועצת העיר יורם מלול נמסר: ״לאחר מאמצים רבים שקיימתי עם גורמי משרד הביטחון ובתוכם עם שר הביטחון מר’ בני גנץ ועם השר במשרד ביטחון מר’ מיכאל ביטון עימו ניפגשתי ביום ראשון האחרון לשם מציאת פיתרון לסוגייה ולמניעת פיטורי -120 עובדי המאפיה, הפנתי אל השר מכתב ובו פרטטתי את הבעיות ואת הצעתי והדרך לפיתרונם, הודיע לי השר לפני זמן קצר כי יש החלטה וצרף את ההחלטה שיוצאת כעת בהודעת דוברות של משרד הביטחון. משיחה שקיימתי עם גילעד אהרונוסון מנהל התפעול של המאפיה , הבנתי כי הודעה זו לא מספקת אותם וכי הם מצפים לעיכוב עד לכינוס ועדת המחירים, אמשיך לפעול עד שתוסר עננת הפיטורים וסגירת המאפיה.

והוסיף כי, זו בשורה משמחת ל-120 העובדים ובני משפחתם אשר יוכלו ללחגוג את חג הפסח הקרב כאשר הוסרה עננת הפיטורים מעל לראשם לעת אתה. אני מבקש להודות לשר הביטחון ח”כ בני גנץ ולשר במשרד הביטחון ח”כ מיכאל ביטון על הרצון הטוב והנכונות למציאת פיתרון זה. בברכת חג שמח לעובדים ולבני משפחתם ולכל תושבי קריית שמונה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn