הבוקר נחנך במעמד ראש הממשלה בנימין נתניהו, רעיית ראש הממשלה הגב’ שרה נתניהו, סגן שר הבריאות יעקב ליצמן, ראש עיריית קריית שמונה וסגני ראש העיר, המרכז הרפואי האזורי בקריית שמונה שיפעל 24/7 ויעניק שירות רפואי לתושבי קריית שמונה והגליל, לנופשים ולמטיילים וגם לחיילי צה”ל.

ראש הממשלה ורעייתו ביחד עם סגן שר הבריאות יעקב ליצמן סיירו במקום, השתתפו בטקס הסרת הלוט וראש הממשלה קבע מזוזה במקום, לצד ראש העיר ורבני העיר הרב צפניה דרורי והרב שלום לוי.

המרכז הרפואי יחל לפעול 24/7  החל מיום רביעי 24.10.2018

ראש הממשלה בנימין נתניהו: “אנחנו פתחנו עשרות מרכזים כאלה במה שקרוי “הפריפריה”, כדי לתת את הטיפול הזה, אני רוצה להגיד, הטיפול השוויוני הזה לכל אזרחי ישראל, ושוב, יהודים ולא יהודים, בערים ובספר. אני חושב שהדבר הזה, הוא מבטא את תמצית המדיניות שלנו. החזון שאני מאמין בו הוא לבטל את הפריפריה הגאוגרפית והחברתית, לבטל את המושגים “ישראל ראשונה” ו-“ישראל השנייה”. יש ישראל אחת, והיא צריכה להיות מדינה מחוברת, מדינה של שוויון הזדמנויות, מדינה שדואגת לכל אזרחיה”.

ראש העיר ניסים מלכה אמר בדבריו: “חנכנו בשעה טובה ומוצלחת, את המרכז הרפואי האזורי בקריית שמונה שיפעל  24/7 ויעניק שרות רפואי מקצועי ואיכותי לתושבי קריית שמונה, הגליל המזרחי, צפון רמת הגולן, למטיילים והנופשים המגיעים לאזורנו  וכן גם לחיילי צה”ל.

כשגזרנו את הסרט, לא רק אני התרגשתי. אי אפשר היה להתעלם מההתרגשות של כולם ובמיוחד של ראש הממשלה ורעייתו. באותו מעמד, נזכרתי בהבטחתו של ראש הממשלה, כי בקריית שמונה יקום מרכז רפואי שיפעל בכל שעות היממה והיום לאחר עבודה רבה ומאתגרת אנו מבקשים להודות  לך אדוני ראש הממשלה שהגענו ליום מיוחד זה! ראיתי גם את האושר על פניו של סגן שר הבריאות יעקב ליצמן שסייע לנו רבות להגיע לרגע מרגש זה וליווה אותנו יחד עם אנשי משרד הבריאות לאורך כל הדרך, תודה לך סגן השר ליצמן. אני מבקש להודות לממשלת ישראל כולה, לשרים, חברי הכנסת, ידידי ראשי הרשויות ולכול מי שסייע לנו להגיע ליום מיוחד זה .פתיחת המרכז הרפואי היא חלק מיישום החלטת הממשלה להעניק לקריית שמונה טיפול נקודתי בסכום חסר תקדים של 222 מיליון שקלים .  תושבי קריית שמונה והאזור כולו ראויים לקבל שרות רפואי זמין 24/7. אני תפילה שהמרכז הרפואי יעבוד כמה שפחות, אך באותה נשימה אני בטוח כי יעמוד ערוך ומוכן לתת שרות מקצועי ומציל חיים לתושבי קריית שמונה, האזור ולחיילי צה”ל  בעת הצורך . דאגנו  שהמרכז הרפואי יעניק שרות מיטיבי שיכלול בין השאר שירותי רנטגן, גיבוס קל, מעבדה וצוות רפואי מיומן ומקצועי שייתן מענה ראוי כפי שמגיע לנו. אני מבקש להודות למגן דוד אדום ולמנכ”ל אלי בין אשר מכבד אותנו בנוכחותו על הפעלת המוקד מאז נסגר חדר המיון הקדמי ועד לימים אלו. אני מבקש לאחל הצלחה לחברת ביקור רופא  ולמנכ”ל  החברה ידידי  אמנון  כהן – אין לי ספק שנצעד יחד ובשיתוף פעולה מלא  בכדי להעניק  את השירות הרפואי הטוב ביותר לתושבי קריית שמונה והגליל . תודה נוספת לקופות החולים: כללית , לאומית , מכבי ומאוחדת שנרתמו יחד כדי לסייע לנו בפתיחת המרכז הרפואי .תודה מיוחדת לרעיית ראש הממשלה הגב’ שרה נתניהו על הדאגה הבלתי פוסקת לתושבי קריית שמונה, על האכפתיות והרצון תמיד לעזור. זו הזדמנות להודות לרעיית ראש הממשלה על הסיוע שהיא מעניקה לניצולי השואה במדינת ישראל בכלל ובקריית שמונה בפרט ועל התמיכה לבית המייסדים בקריית שמונה”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn