צילום: המכללה האקדמית צפת

לראשונה נחתם הסכם קיבוצי עם חברי הסגל האקדמי הזוטר במכללה האקדמית צפת. ההסכם הקיבוצי החדש מסדיר את תנאי העסקתם של הסגל האקדמי הזוטר ושל המרצים. ארגון הסגל האקדמי במכללה האקדמית צפת, המשותף לסגל הבכיר ולסגל הזוטר, בירך על חתימת ההסכם הקיבוצי עם הסגל האקדמי הזוטר. 

הסכם זה משלים מבחינת המכללה את ההסכמים עם כלל הסגל לאחר שקדם לו ההסכם הקיבוצי עם הסגל האקדמי הבכיר. ההסכם מאפשר ליותר מרצים מהחוץ להשתלב בסגל הזוטר כעמיתי הוראה, עדכון בסיס משרתם ועוד. ההסכם הושג הודות לשיתוף הפעולה ההדוק עם נציגות ועד המרצים, הכולל את נציגות הסגל האקדמי הבכיר והזוטר, הפועל במכללה.

במסגרת שיפור תנאי ההעסקה של חברי הסגל האקדמי הזוטר במכללה, המאגדים את קהל המרצים מן החוץ ואת קהל חברי הסגל העמית, ניתן למנות שורה של הישגים משמעותיים, הנוגעים לשיפור בתנאי ההעסקה והשכר והביטחון התעסוקתי.

ד”ר אפרת קנולר, ראש ארגון הסגל האקדמי במכללה האקדמית צפת: “הסכם זה מקבע את מעמדם ושכרם של המרצים בסגל האקדמי הזוטר. הסכם זה מסיים את המצב הקלוקל, שהיה קיים באוניברסיטאות ובמכללות הציבוריות, במסגרתו חלק ניכר מהמרצים בסגל האקדמי הזוטר הועסקו 8 חודשי העסקה בלבד, וקיבלו משכורתם בהתאם לכך. החל מתחילתו של ההסכם החדש עם הנהלת המכללה האקדמית צפת, המרצים יקבלו 12 חודשי משכורת, הפרשה לקרן השתלמות ותוספת הפרשה לקרן הפנסיה, בנוסף לתוספת לא מבוטלת בשכר. בהמשך לכך, חשוב לציין כי במהלך שנים רבות הסגל הבכיר במכללה בשיתוף עם ההנהלה הפרישו מקרן המחקר של הסגל הבכיר סכום של 50,000 ש”ח לטובת מחקר עבור הסגל הזוטר. החל משנה”ל תשפ”ב הסכום הועלה ל 70,000 ש”ח”.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn