צילום: אהרון מאיר דמרי

מאת אהרון מאיר דמרי.

עירוני איתוראן קריית שמונה חזרה אתמול (שבת) ממשחק חוץ מול בית”ר ירושלים עם נקודה יקרה. זה היה עוד משחק שבו ראינו כי קריית שמונה תלחם השנה על הירידה לליגה הלאומית, ראינו כי הקבוצה חלשה ומסורבלת, בטח בכל מה שקשור למשחק ההתקפה שלה וכן בעמדת הקישור.

היו אלה שחקני בית”ר ירושלים שלחצו מהרגע הראשון וללא השוער ברטקוס קריית שמונה הייתה סופגת כבר בתחילת המשחק. שחקני התקפת קריית שמונה שוב לא רשמו בעיטה לעבר המסגרת לכל אורך ארבעים וחמש הדקות הראשונות. מה שכן היה, החלוץ מורגן פרייר הראה קצת ניצוצות במשחק ההתקפה כשהחזיק את הכדור ונתן להגנה לנוח קצת מהלחץ הבית”רי. למחצית ירדו שתי הקבוצות בתיקו מאופס.

במחצית השנייה גם ברטקוס לא עזר, בית”ר לחצה ולחצה עד שהגיע השער המיוחל של הירושלמים, קריית שמונה נראתה חסרת אונים, רק בדקות הסיום נזכרו חניכיו של נוסבאום להניע כדור ולהתחיל לתקוף את שער בית”ר ירושלים.

רוב ההתקפות היו עקרות ורק בתוספת הזמן בעיטה של בן לולו המחליף פגעה בידו של בלם בית”ר, השופט הראה על הנקודה הלבנה. עאיד חבשי ניגש לבעוט את בעיטת -11 המטרים לזכות קבוצתו ובאלגנטיות כבש את השוויון לקבוצתו. זה השבוע השני ברציפות שקריית שמונה כובשת מבעיטת עונשין מ- 11 מטרים. בסיום תיקו אחת, ונקודה יקרה מאוד לקריית שמונה.

מדבריו של מאמן עירוני איתוראן קריית שמונה עמיר נוסבאום:

צילום: דוברות עירוני איתוראן קריית שמונה
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב google
Google+
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn